دو پیشکسوت پزشکی رامسر به منظور تاکید بر نگاه اجتماعی به عرصه سلامت قدردانی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سبحان بهرامی رییس نظام پزشکی رامسر در مراسم تجلیل از دو پزشک پیشکسوت رامسری دکتر ماه گرفته و دکتر صارمی با قدردانی از اعضای سابق این صنف پزشکی گفت: گروه جدید هیئت مدیره نظام پزشکی با رویکردی متفاوت به دنبال فعالیت های اجتماعی حوزه پزشکی است.

وی افزود: تجلیل از پیشکسوتان و افتخارآفرینان حوزه سلامت شهرستان از مهم ترین برنامه های نظام پزشکی است که با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است.

بهرامی با بیان اینکه جریان پزشکی در عرصه خدماتش رویکردی جدید را در پیش گرفته است، گفت: نگاه اجتماعی گروه های سلامت بر بخش درمانی آن پیشی گرفته است که این روند در سلامت جامعه بسیار موثر است.

رییس نظام پزشکی رامسر افزود : دکتر صارمی همه امکاناتش را در خارج از کشور رها کرد و با حضور در کشور از پایه گذاران دانشگاه علوم پزشکی ایران بود و دکتر ماه گرفته نیز سالها در روستاهای کشور خدمات درمانی و اجتماعی ارائه داد.

همچنین محمد آزاد فرماندار رامسر در این مراسم گفت: تکریم از افتخار آفرینان در همه حوزه ها از اهدافی است که دولت در برنامه دارد که در مدت اخیر چندین برنامه تجلیل در شهرستان رامسر به اجرا در آوردیم.

وی افزود: جامعه پزشکی باید به وجود مفاخر خود که فصل نوینی را پیش روی جامعه پزشکی ایجاد کرده افتخار کند.

آزاد گفت: رامسر علاوه بر مزیت های طبیعی از سرمایه های اجتماعی و انسانی بسیار زیادی برخوردار است که باید بستر لازم برای شناسایی و تجلیل و استفاده از این افتخارآفرینان فراهم شود.

فرماندار رامسر افزود: در جامعه پزشکی ، پیراپزشکی و سلامت رامسر افراد فرهیخته و متعهدی وجود دارد که باید از ظرفیت این جامعه با توجه به تعامل بسیار خوبی که بین نهادهای رامسر برقرار است ، بهره برد.

انتهای پیام/ م

معرفی دو پیشکسوت پزشکی در رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار