یک رسانه انگلیسی: جهانبخش، به راحتی جای خالی «محرز» را پر می کند

سایت hitc انگلیس با تمجید از جهانبخش نوشت او به راحتی می تواند جای خالی «محرز» را در تیم فوتبال لسترسیتی پر کند.

به گزارش   خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در روزهای اخیر خبرهایی از علاقمندی تیم فوتبال لسترسیتی برای جذب علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی آزد آلکمار هلند در رسانه ها منتشر شده است.لستر که «ریاض محرز »ستاره الجزایری خود را راهی چلسی کرده،آقای گل فصل گذشته هلند را برای جایگزنی محرز در نظر گرفته است.


سایت «اچ آی تی سی» انگلیس در گزارشی با اشاره به این موضوع به بررسی توانمندی های جهانبخش پرداخت و نوشت با توجه به کیفیتی که این بازیکن ملی پوش ایران دارد به راحتی می تواند جای خالی « محرز» ستاره ی جدا شده ی لستر را پر کند.

این سایت انگلیسی می نویسد: بر اساس گزارش Vananews، لستر سیتی در آستانه خرید علیرضا جهانبخش ، وینگر ایرانی آزد آلکمار  قرار دارد و این بازیکن ایرانی چه خرید باور نکردنی می تواند برای تیم کلود پوئل (سرمربی لستر) ، باشد.

این بازیکن 24 ساله فصل گذشته برای باشگاه هلندی واقعا در فرم فوق العاده ای بود، در 39 بازی در تمامی مسابقات 22 گل زد و 14 پاس گل داد.

با توجه به جدایی ریاض محرز، روباه ها باید جایگزینی برای این بازیکن الجزایر پیدا کنند و جهانبخش می تواند فرد مورد نظر باشد.

این بازیکن ملی پوش ایران از سرعت فراوانی برخوردار است و با نوع خاصی از صداقت بازی می کند که او را به گزینه ایده آلی برای پوئل در لستر تبدیل می کند.

این بازیکن آلکمار می تواند در هر نقطه ای از خط حمله بازی کند و به اندازه کافی کیفیت دارد که جای خالی محرز را پر کند.

جهانبخش 41 بازی برای ایران انجام داده است، و با وجود جوانی از تجربه ی بالایی برخوردار است.

لستر فصل گذشته در گلزنی نسبتا ناتوان بود و این وینگر 24 ساله مطمئنا می تواند در یک سوم حریف بر قدرت هجومی روباه ها بیفزاید.

اگر پوئل تابستان امسال موفق شود جهانبخش را به ورزشگاه کینگ پاور منتقل کند، این انتقال می تواند یک خرید واقعا چشمگیر برای این باشگاه  باشد.


بیشتر بخوانید:پیشنهاد‌های خارجی برای شاگردان کی روش


انتهای پیام/


جهانبخش خرید باورنکردنی برای لستر خواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار