آغاز تمرینات ایرانجوان از پنج شنبه در ورزشگاه شهید مهدوی

مدیرعامل باشگاه ایران جوان اظهار داشت: تیم ایران جوان از روز ۵شنبه ٢٨ تیرماه تمرینات خود را در ورزشگاه شهید مهدوی برای فصل ٩٨-٩٧ آغاز خواهد نمود.

آغاز تمرینات ایرانجوان از پنج شنبه در ورزشگاه شهید مهدویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرعامل باشگاه ایران جوان اظهار داشت:در شروع تمرینات بازیکنانی که در لیست اراىه شده توسط آقای خرمزی به سرپرست تیم ایران جوان حضور خواهند داشت. این نفرات اکثراً بازیکنان رده امید و زیر ٢٣ سال میباشند.

‌‎علی وزیری ضمن اعلام اینکه پرونده نقل و انتقالات باشگاه جهت افزودن بازیکنان مورد نظر سرمربی ایران جوان باز می‌باشد، تصریح کرد: تمام امورات نقل و انتقالات بازیکنان بر اساس لیست آقای خرمزی و بعد از تاییدات کمیته فنی که عنقریب متشکل از پیشکسوتان ایرانجوان تعیین و معرفی میگردد، خواهد بود

‌‎وی با اشاره بر رسالت باشگاه که همواره بر پرورش بازیکنان مستعد بومی تاکید دارد، افزود:نظر سرمربی تیم و عوامل باشگاه ایران جوان استفاده از نیرو‌های جوان و بومی بوده و در برخی از پست‌ها بر اساس خواست آقای خرمزی از بازیکنان غیربومی استفاده خواهیم نمود. امیدوارم امسال نیز کارخانه بازیکن سازی ایران جوان بتواند تولیدات خود را به فوتبال ایران معرفی نماید.

وزیرى بیان داشت: درب باشگاه بر روى همه عاشقان ایران جوان باز میباشد و از همه دوستداران ایران جوان نسبت به تخصصشان دعوت به همکارى و خدمت به باشگاه مینمایم و انتظار میرود به خاطر عشق به ایران جوان بزرگ و سربلندى آن هرگونه دلخورى را کنار گذاشته و یکدست و متحد دست در دست یکدیگر برای سربلندى باشگاه ایران جوان کمک نمایند.

وزیری در پایان اذعان داشت: آقایان حسن غریبی بعنوان نماینده اینجانب در کلیه امورات اداری و اجرایی، عطاءاله وزیری بعنوان سرپرست تیم بزرگسالان، خسرو قوسی بعنوان رییس کمیته پشتیبانی و تدارکات و عبدالباقی صداقت بعنوان رییس کمیته فرهنگی با باشگاه ایران جوان همکاری خواهند نمود و بزودی افراد مورد نظر برای دیگر پست‌های اجرایی انتخاب و معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/م

تیم ایران جوان از روز ۵شنبه تمرینات خود را آغاز خواهد نمود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.