در رقابت با گلساپوش یزد کار سختی در پیش داریم

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی گفت: این تیم تا رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور راه زیادی در پیش دارد.

در رقابت با گلساپوش یزد کار سختی در پیش داریمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   مسلم مسیگر سه شنبه شب پس از برد هشت بر یک تیمش برابر شهرداری سمنان در جمع خبرنگاران افزود: با قهرمانی در نیم فصل هنوز کار برای تیم پارس جنوبی تمام نشده و در ادامه راه نیز باید این روند موفق خود را ادامه دهیم.

وی بیان کرد: در نیم فصل دوم مسابقات سختی در پیش داریم و باید از هم اکنون خود را آماده این بازی‌ها کنیم.

مسیگر یادآور شد: تیم فوتبال گلساپوش نزدیک‌ترین تعقیب کننده پارس جنوبی در فاصله سه امتیازی پارس جنوبی قرار دارد و با توجه به بازی برابر آن‌ها در خارج از خانه کار بسیار سختی پیش رو داریم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی گفت: امشب در دیدار با شهرداری سمنان بازیکنان تا حدودی انتظارات کادر فنی را برآورده کردند و کسب برد قاطع نشان از عملکرد خوب آن‌ها در زمین مسابقه بود.

مسیگر در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز افزود: شایسته نیست که بخواهیم پس از کسب نتجیه منتقد عملکرد داروی نباشیم، زیرا در مجموع بازی‌ها سطح داوری‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور نیازمند ارتقا است.

وی در ارتباط با جذب بازیکن جدید نیز گفت: در نیم فصل دوم نیز با بازیکنان کنونی تیم ادامه می‌دهیم و قصد اضافه کردن بازیکن به ترکیب تیم نداریم.

پارس جنوبی با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و با اقتدار عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را کسب کرد.

تیم شهرداری سمنان نیز با ۱۲ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت.

پارس جنوبی در هفته نخست از دور برگشت بازی‌ها به مصاف ملوان بندرگز می‌رود و شهرداری سمنان نیز با شهرداری بندر عباس دیدار می‌کند.

انتهای پیام/م

در نیم فصل دوم بازیکن جدیدی نخواهیم گرفت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.