معرفی نفرات برتر پینگ پنگ دختران نونهال فارس

نفرات برتر رقابت‌های پینگ پنگ دختران نونهال فارس معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  پیمان ابوالحسنی رئیس هیات پینگ فارس گفت: در این رقابت‌ها در رده سنی هشت سال، سنا افشاری از سپیدان عنوان نخست را کسب کرد و مبینا سهرابی از شیراز و آوا ثابت اقلیدی از شهرستان اقلید به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی افزود: در رده سنی ۹ سال هم مهسا گرمکچی از شیراز به مدال طلا دست یافت، فاطمه یزدان پناه از داراب و آیدا رهنورد از گراش به ترتیب مدال نقره و برنز را به خود اختصاص دادند.

ابوالحسنی ادامه داد: همچنین در رده سنی ۹ سال، عرفان یزدان بخش از شیراز، علیرضا سبزواری از گراش و عرفان چشفر از شیراز به ترتیب عنوان اول تا سوم را کسب کردند، در رده سنی ۱۰ سال نیز پارمیس جوکار و محدثه خلیلی زاده هر ۲ از شیراز به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و آتوسا رمضانی هم از آباده به مقام سوم رسید.

وی اظهار داشت: در رده سنی ۱۱ سال، یلدا قناد پور از لارستان بر سکوی قهرمانی ایستاد، ستایش هوشنگی از داراب دوم شد و مطهره ملک مکان از بوانات هم عنوان سوم را کسب کرد.

ابوالحسنی تصریح کرد: نفرات اول و دوم رده سنی ۸ و ۹ سال این مسابقه‌ها به رقابت‌های قهرمانی کشور که چهارم مرداد ماه ۹۷ در قم برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد و همچنین نفرات اول و دوم رده سنی ۱۰ و ۱۱ سال هم که سوم مرداد ماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

در رقابت‌های پینگ پنگ دختران نونهال فارس که به میزبانی شهرستان آباده برگزار شد، شرکت کنندگان در رده‌های سنی زیر ۱۲ سال با هم پیکار کردند.
انتهای پیام/ر

نفرات برتر پینگ پنگ دختران نونهال فارس شناخته شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار