سربازی جزو سابقه بیمه محاسبه می‌شود؟

در این مطلب توضیحاتی را درخصوص احتساب مدت خدمت سربازی در زمره سابقه بیمه مشاهده می کنید.

آیا مدت سربازی جزو سابقه بیمه محاسبه می‌شود؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص احتساب مدت خدمت نظام وظیفه و حضور در جبهه جزو سابقه بیمه  باید بیان داشت به استناد قانون اصلاح تبصره ماده ۱۴ قانون کار و الحاق یک تبصره به آن مصوب ۳۰/۱/۸۳ و قانون استفساریه قانون مذکور مصوب ۲۸/۳/۸۵ مجلس شورای اسلامی، مدت خدمت نظام وظیفه یا حضور داوطلبانه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل مشمولانی که دارای دو سال سابقه پرداخت حق بیمه نزد سازمان تامین اجتماعی می‌باشند و در زمان ارائه تقاضا در زمره‌ی بیمه شدگان قرار دارند با پرداخت حق بیمه متعلقه قابل احتساب خواهد بود.

ضمناً امکان پرداخت حق بیمه برای این قبیل بیمه شدگان مشمول به انتخاب متقاضی به طور یکجا و یا اقساط ماهانه حداکثر در ۱۲ قسط فراهم می‌باشد.


بیشتر بخوانید: افزایش خدمت سربازی به 16 ماه


منبع: میزان

انتهای پیام/

برچسب ها: سربازی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۳ مهر ۱۳۹۷
اگه حساب بشه خیلی عالی میشه
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۲۰:۱۲ ۲۸ تير ۱۳۹۷
با سلام و احترام
چرا مدت خدمت سربازی که با حقوق بسیار پایین انجام و حق بیمه نیز از آن کسر می گردد نباید به سابقه بیمه اضافه شود مگر خدمت تقریبا مجانی نبوده ؟ مگر از حقوق سرباز بابت بیمه کسر نمی شود؟ چرا باید دوباره وجه جدیدی هم پرداخت گردد که هر سال هم به مبلغ آن اضافه میشود ؟ ما 20 سال پیش خدمت کردیم چرا وجه آن را که نباید بگیرند با نرخ حقوق الآن محاسبه می کنند؟
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۸ تير ۱۳۹۷
دوسال مفت خدمت کردیم حالا باید حق بیمه هم بپردازیم واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۸ تير ۱۳۹۷
سربازی در مدت دو سال با سه شیفت کار معادل هر کارگر یا کارنتد است - حق سربازان است که این مدت معادل شش سال سابقه بیمه لحاظ شود یا این که هشت ماه در سه شیفت خدمت سربازی را پایان بدهند و مدت 2 سال سابقه بیمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۸ تير ۱۳۹۷
خیلی عالی بود
آخرین اخبار