عباسعلی: رقابت‌های قهرمانی آسیا از سطح فنی بالایی برخوردار بود

ملی پوش کاراته گفت: حضور رشته کاراته در المپیک توکیو باعث شد تا سطح رقابت‌های قهرمانی آسیا ارتقا پیدا کند.

عباسعلی: رقابت‌های قهرمانی آسیا از سطح فنی بالایی برخوردار بودحمیده عباسعلی ملی پوش کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: با توجه به اینکه رشته کاراته وارد المپیک شده است رقابت‌های آسیایی و جهانی به لحاظ تاثیر دررنکینگ ورزشکاران از اهمیت خاصی برخوردار است و تمام تیم‌ها برای کسب نتیجه وارد رقابت‌ها می‌شوند.

او ادامه داد: این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا با سطح متفاوتی برگزار شد چرا که تمام تیم‌ها با قدرت در این مسابقات حاضر شدند و سطح فنی بسیار بالایی داشت با این وجود خوشحالم که توانستم چهارمین طلای آسیایی ام را در این رقابت‌ها بدست آورم.

عباسعلی در خصوص عملکرد کومیته تیم در رقابت‌های اردن عنوان کرد: یک اتفاق می‌تواند نتیجه را تغییر دهد و در این بخش ۳ نفر باید مسابقه دهند و در رقابت‌های تیمی تنها یک فرد موثر نیست.

او درباره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی گفت: در حال حاضر از یک مسابقه بسیار مهمی برگشتیم و باید استراحت کنیم، اما از هفته آینده اردو‌های آمادگی تیم ملی آغاز می‌شود تا با تمرینات منظم آماده حضور در بازی‌های آسیایی شویم.

دارنده مدال طلا آسیا درباره شناخت حریفان حاضر در بازی‌های آسیایی بیان کرد: حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا کمک زیادی به ما کرد تا حریفان آسیایی را بشناسیم و توانستیم آنالیز خوبی از نقاط ضعف و قوت آن‌ها داشته باشیم.

او تصریح کرد: در وزن من حریفانی از کشور‌ها چین و ژاپن نسبت به سایر رقبا قدرتمندتر هستند و تمام تلاشم را می‌کنم که در بازی‌های آسیایی نیز بتوان از سد آن‌ها عبور کنم.

عباسعلی در مورد داوری مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: در رقابت‌های من داوری اشتباهی در قضاوت نداشت، اما در برخی از اوزان چه بخش مردان و چه بخش بانوان دچار اشتباه شدند. البته در رقابت‌های فینال از حضور داوران قدرتمند تری استفاده شد تا اشتباهی در قضاوت رخ ندهد.

ملی پوش کاراته در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی بهترین نتیجه را کسب کنیم و روند موفقیت‌های تیم ملی کاراته را ادامه دهیم.


بیشتر بخوانید: تیم ملی کاراته ایران قهرمان آسیا شد



انتهای پیام/


اظهارات عباسعلی درباره تیم ملی کاراته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار