فرماندار دلگان:

استفاده از جوانان اولویت اصلی نظام است

فرماندار دلگان گفت: استفاده از جوانان و نخبه‌ها در بخش‌های مختلف اولویت اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مجتبی شجاعی فرماندار دلگان  در نشست با نخبگان و جوانان شهرستان دلگان اظهار داشت: الگوپذیری نخبه‌ها از شهیدان، جانبازان و ایثارگران می‌تواند زمینه ساز موفقیت‌های بزرگی در دنیا باشد.

وی افزود: سرمایه گذاری فرهنگی در میان جوانان و نخبه‌ها می‌تواند آینده‌ای بهتر و درخشان‌تر برای کشور به وجود آورد.

فرماندار دلگان ادامه داد: جوانان از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون جان فشانی‌های زیادی برای حفظ انقلاب کردند و امروز نیز با گذشتن از جان و مال خود همچنان پشتیبان اسلام و انقلاب هستند.

شجاعی شکل گیری حرکت جهادی میان جوانان و نوجوانان را یکی از موفق‌ترین اقدامات برای کمک رسانی و سازندگی در کشور دانست.

وی داشتن روحیه انقلابی و ولایتمداری را یکی از خصوصیات نخبه ها، جوانان و نوجوانان دلگانی برشمرد و گفت: جوانان این شهرستان با داشتن روحیه جهادی و انقلابی نقش مهمی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارند که قابل تقدیر است.

فرماندار دلگان تصریح کرد: امروزه دشمنان برای ضربه زدن به کشور و نظام از ابزار‌های مختلفی مانند شبکه‌های ماهواره ای، فضای مجازی و جنگ‌های روانی استفاده می‌کنند که تنها راه مقابله با این توطئه‌ها داشتن روحیه بسیجی و جهادی است.

حجت الاسلام مصطفی بامری معاون حوزه علمیه الهادی دلگان نیز در این نشست با تاکید بر اهمیت توجه به مشکلات و تلاش برای رفع آن‌ها گفت: نخبگان آینده سازان کشور در عرصه‌های مختلف هستند.

انتهای پیام/ع

استفاده از جوانان اولویت اصلی نظام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.