اکران ویژه مستند «برسد به دست آقای بنان» در خانه هنرمندان

اکران ویژه مستند «برسد به دست آقای بنان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی زهره محقق، جمعه در خانه هنرمندان با حضور جمعی از شاعران و ترانه سرایان برگزار خواهد شد.

 به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛اکران ویژه فیلم مستند «برسد به دست آقای بنان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی زهره محقق، با حضور عبدالجبار کاکایی، مونا برزویی، علیرضا بدیع، ترانه مکرم، امید صباغ نو و علی کمارجی جمعه 29 تیرماه در خانه هنرمندان  برگزار می شود.

«برسد به دست آقای بنان» مستندی 87 دقیقه‌ای است که در آن زندگی شخصی و هنری غلامحسین بنان، به واسطه نامه‌ای که به او نوشته می شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در این مستند افرادی مانند پریدخت آور (همسر بنان)، هومن صدر (پسرخوانده بنان)، کاوه دیلمی (از تنها شاگردان بنان)،ایرج خواجه امیری، مزدا انصاری، حریرشریعت زاده حضور دارند و از خلال گفت‌و‌گو با آنها، با آثار و زندگی غلامحسین بنان بیشتر آشنا می‌شویم.

عوامل مستند «برسد به دست آقای بنان» عبارتند از: کارگردان،تهیه‌کننده و تدوینگر: زهره محقق، مشاور کارگردان: لقمان یداللهی، مدیر تصویربرداری: سید محمود موسوی، صدابردار: احسان حیدری، عکاس: زنده یاد نیلوفر حسنی، طراح کاور و پوستر: صباجعفری، مریم ساربان‌ها، مشاور رسانه ای: سعیده الله دادی.

لازم به ذکر است؛مستند «برسد به دست آقای بنان» از 26 اردیبهشت ماه سال جاری در گروه هنر و تجربه اکران شده است.

انتهای پیام/

مستند «برسد به دست آقای بنان» در خانه هنرمندان اکران می شود

برچسب ها: مستند ، سینمای ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.