شکست نماینده تکواندو ایران مقابل قهرمان جهان

الهه شیدایی نماینده وزن ۵۳- کیلوگرم کشورمان در نخستین تجربه بین المللی خود برابر نماینده کره جنوبی نتیجه را واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

شکست نماینده تکواندو ایران مقابل قهرمان جهانبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تورنمنت بین‌المللی کره‌جنوبی از صبح روز چهارشنبه – 27 تیرماه با حضور 1134 تکواندوکار در دو بخش پومسه و کیوروگی (رده‌سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان) در سالن «هالا» ججو آغاز و به مدت 6 روز ادامه خواهد داشت.

الهه شیدایی نماینده وزن 53- کیلوگرم سومین نماینده ایران در این رقابت ها بود. الهه در گام نخست باید به مصاف نماینده استرالیا می رفت که به دلیل عدم حضور این هوگوپوش راهی مرحله بعد شد. وی در ادامه رو در روی «مین ها» از کره‌جنوبی قهرمان آسیا 2018، نایب قهرمان آسیا 2016 و قهرمان جهان 2015 قرار گرفت و با واگذاری نتیجه (18 بر 6) از دور رقابت ها کنار رفت.

هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی و زهرا حاجی وند به عنوان مربی است. زهرا افتخاری نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G2 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.


بیشتر بخوانید :صفرپور: قهرمانی دور قبل تکواندو بانوان جهان را تکرار کنیم 


انتهای پیام /

شکست بانوی تکواندو کار ایرانی مقابل نماینده کره جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار