سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد؛

شناسایی و دستگیری قاچاقچیان کولرگازی در بهشت زهرا

افرادی که از بندری در جنوب کشور کولرهای گازی بدون ثبت گمرگی را به تهران قاچاق می کردند، در حوالی بهشت زهرا شناسایی و دستگیر شدند.

شناسایی و دستگیری قاچاقچیان کولرگازی در بهشت زهرابه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام خبر بازداشت قاچاقچیان کولر گازی در حوالی بهشت زهرا گفت: این باند پنج نفره کولرهای گازی بدون ثبت گمرکی را از بندری در جنوب به تهران منتقل می کردند.

وی در ادامه افزود: این افراد که برای انجام عملیات خود بزرگراه ها و جاده های حوالی بهشت زهرا را انتخاب کرده بودند، با فکر اینکه تخلیه بار در ساعات خلوت از چشم ماموران به دور می ماند، دست به قاچاق مقدار زیادی کولر گازی می زدند و این کولرها را در تهران به فروش می رساندند.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: این افراد که سه تن از آنان در حین بار زدن کالای قاچاق دستگیر شدند، اعتراف کردند که کولرها را یک و نیم میلیون تومان از بندر دریافت می خریدند و در تهران به مبلغ ۵ میلیون تومانی می فروختند.

سرهنگ جلیلیان در پایان افزود: ارزش بار ضبط شده از این افراد ۵۰ میلیون تومان است. متهمان بار قاچاق را با استفاده از خودروهای سواری و باری به تهران منتقل می کردند و از آنجا همه بار را به یک وانت دیگر تحویل می دادند تا به مقصدشان در نقاط مختلف شهر برسانند.

انتهای پیام/

 

دستگیری قاچاقچیان کولرهای گازی در تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار