انتصابی جدید در هیئت ورزشی بیماران خاص

حسین بیگلری به عنوان رئیس هیات ورزشی بیماران خاص و صعب العلاج کرمانشاه انتخاب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه حسین بیگلری رئیس جدید هیات بیماران خاص وصعب العلاج کرمانشاه گفت : بیماران خاص و صعب العلاج کرمانشاه حتی یک سالن اختصاصی نیز برای تمرین ندارند و در بحث تمرینات و تجهیزات نیز همیشه با مشکل مواجه بوده ایم.

وی گفت : استان کرمانشاه 36 هزار و 500 بیمار خاص و صعب العلاج دارد که این بیماران به دلیل شرایط خاصی که دارند نمی توانند در هر سالنی تمرین کنند.

بیگلری افزود : متاسفانه کمک های فدراسیون طی این سالها به هیات کرمانشاه بسیار ناچیز بوده و کمبود تجهیزات و امکانات نیز مزید بر مشکلات شده است.

وی افزود : مشکلات ورزشکاران این هیات روز به روز بیشتر می شود و هزینه داروهای این بیماران زیاد است و ضروری است که مسئولین به ما کمک کنند.

بیگلری گفت : این انجمن در بین 240 انجمن فعال استان رتبه نخست را دارد، اما در بین انجمن های بیماران خاص کشور در جایگاه 35 است که جایگاه مناسبی نیست

رحیمی مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: یک سالن ورزشی را به بیماران خاص و صعب العلاج کرمانشاه اختصاص خواهیم داد.

وی گفت : مسئولین هیات باید پیگیری لازم را برای رفع مشکلات ورزشکاران خود داشته باشند و اداره کل ورزش وجوانان نیز کمک خواهد کرد تابرای این هیات اسپانسر جذب کند.

رحیمی افزود : همچنین تمام هیات های ورزشی استان موظف هستند بصورت رایگان امکانات خود را در اختیار بیماران خاص و صعب العلاج ورزشکار قرار دهند و هر هیاتی نیز از این دستورالعمل تخلف کند با آن برخورد می کنیم.

وی از رئیس هیات بیماران خاص و صعب العلاج استان خواست تا در بحث فعال سازی این هیات در شهرستان ها اقدام نموده و فعالیت های هیات را منحصر به مرکز استان نکند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآورشد: درتلاشیم تا از محل اعتبارات ماده 12 زلزله برای بحث راه اندازی سالن و امکانات بیماران خاص و صعب العلاج در منطقه سرپلذهاب استفاده کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اختصاص یک سالن ورزشی به بیماران خاص

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار