مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه امور اجتماعی استان سمنان:

پرداخت بیش از 23 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی استان سمنان

اسماعیل غنیان گفت: از زمان شروع مشاغل خانگی تاکنون بیش از 23 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان، که بیش از 90 درصد آنان بانوان بوده اند، داده شده است.

 اسماعیل غنیان مدیر کل اداره تعاون ، کار و رفاه امور اجتماعی استان سمنان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: از زمان شروع مشاغل خانگی تاکنون بیش از 23 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان که بیش از 90 درصد آنان بانوان بوده اند، داده شده است.

وی افزود: در جلسه حمایت از مشاغل خانگی استان ، مشکلات مختلف  فرا روی این مشاغل از لحاظ مختلف بررسی و قرار شد رشته فعالیت های فراگیر استان با توجه به مزیت استان احصاء شود و قرار شد استاندارد هایی ایجاد شود تا متقاضیان در این عرصه فعالیت کنند.

غنیان اظهار داشت : سقف پرداخت مشاغل خانگی از 5 میلیون تومان به 20 میلیون تومان افزایش یافته  تا ملزومات ایجاد مشاغل خانگی فراهم شود.

مدیرکل اداره تعاون ، کار و رفاه امور اجتماعی استان تاکید کرد : محل عرضه محصولات خانگی که بر عهده ی شهرداری ها است، در این جلسه بحث شد و قرار شد شهرداری ها تا جلسه آینده زمان و مکان عرضه محصولات خانگی را مشخص کند.

انتهای پیام / ذ

سقف پرداخت مشاغل خانگی از 5 میلیون تومان به 20 میلیون تومان افزایش یافته است

برچسب ها: وزارت کار ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار