تولید شال و روسری در کشور به سمت خودکفایی پیش می رود

با حمایت دولت و مردم و امکان دسترسی بیشتر به مواد اولیه و تبلیغات و اطلاع رسانی درست با ارتقاء کیفیت، خودکفایی در بخش شال و روسری نزدیک است.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛با حمایت دولت و مردم و امکان دسترسی بیشتر به مواد اولیه و تبلیغات و اطلاع رسانی درست با ارتقاء کیفیت، خودکفایی در بخش شال و روسری نزدیک است.

 نشست هم اندیشی با حضور دست اندرکاران حوزه طراحی و تولید روسری و پوشش سر با اصحاب رسانه در سالن جلسات معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد که دست اندرکاران این حوزه (اکثریت حاضر در جلسه) بر این باورند که با حمایت دولت و مردم و امکان دسترسی بیشتر به مواد اولیه و تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب در این حوزه ارتقاء کیفیت محصولات به سمت خودکفایی کامل پیش خواهند رفت.

در این جلسه حمید قبادی دانا دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور هدف از برگزاری این جلسه را اعلام شرایط موجود در این حوزه، بیان حرکت موفق دست اندرکاران حوزه طراحی و تولید روسری و پوشش سر به سمت خودکفایی، بیان مقدمات، لازمه و ضروریات تحقق این مهم، حرکت در مسیر تحقق شعار سال دانست و گفت امیدوارم با حمایت دولت و مردم و امکان دسترسی به مواد اولیه این حوزه به سمت خودکفایی پیش برویم و در آینده نزدیک شاهد برگزاری جشن خودکفایی باشیم.

در این جلسات مسائل و موانع موجود پیش روی این حوزه با حضور صنعت گران و اصحاب رسانه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بنا بر اعلام کارگروه، این جلسات با حضور اعضا و صاحب نظران و اهالی رسانه ها در قالب یک کمیته تخصصی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار