میزان کشفیات مواد مخدر در شهرستان مرند ۶۷ درصد افزایش دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  سرهنگ محمد اورنجی معاون نیروی انتظامی شهرستان مرند در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان مرند از افزایش میزان کشفیات مبارزه با مواد مخدر و تعداد معتادین دستگیر شده در سه ماه ابتدایی امسال خبر داد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: در چهار ماه گذشته تعداد دستگیری‌ها و کشفیات در مقایسه با چهارماه سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

سرهنگ اورنجی خاطرنشان کرد: میزان کشفیات مواد مخدر در سه ماهه ابتدایی امسال نسبت به مشابه سال گذشته ۶۷ درصد و میزان دستگیرشدگان نیز ۱۰۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی از افزایش ۱۲ درصدی شناسایی معتادین در شهرستان مرند خبر داد و افزود: میزان آموزش‌های همگانی ۱۷۵ درصد، اجرای نمایشگاه‌های عمومی ۳۰۰ درصد، ارائه مشاوره رایگان ۱۴۰ درصد و توزیع کتابچه و بروشور نیز ۱۳۰ درصد نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

جانشین نیروی انتظامی شهرستان مرند در بخش دیگری خاطرنشان کرد: میزان غربالگری معتادین دستگیر شده نسبت به ماه‌های گذشته کاهش پیدا کرده چرا که در اجرای طرح غربالگری با تاخیر و موانع زیادی مواجه هستیم.

وی افزود: نیروی انتظامی با اجرای طرح غربالگری مشکلی ندارد، اما باید زمینه اجرای این طرح فراهم شود. 

 

انتهای پیام/ش

افزایش ۱۲ درصدی شناسایی معتادین در شهرستان مرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.