۶۷ درصد مستمری بگیران قدرت خریدشان کاهش یافته است/ بیشترین اعتماد را قشر مستمری‌بگیر به ما داشته است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۶۷ درصد مستمری‌بگیران قدرت خریدشان کاهش یافته، هرچند اقداماتی برای تقویت مستمری‌بگیران انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امروز در مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان ۳۲۰ تخت‌خوابی تامین اجتماعی شیراز اظهار کرد: ۶۷ درصد مستمری‌بگیران قدرت خریدشان کاهش یافته و هر چند اقداماتی برای تقویت مستمری‌بگیران انجام شده است، اما آن‌ها هنوز تلخ زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی صحیح مستمری‌بگیران را تقویت کرد، تصریح کرد: مطالبه مستمری‌بگیران ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است و بیشترین اعتماد را قشر مستمری‌بگیر به ما داشته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: هزینه سالانه تامین اجتماعی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است که ۲۶ هزار میلیارد تومان از آن هزینه درمان است.

علی ربیعی گفت: در طول چند سال اخیر همه کارگران غیررسمی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه رویکرد و گرایش ما کار در مناطق محروم است، اضافه کرد: در برخی از استان‌های محروم بیش از ۴۰ سال فعالیت کرده ایم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در ۴ سال اخیر ۴۳ درمانگاه تامین اجتماعی در مناطق محروم در حال ساخت و ۳۸ درمانگاه نیز ساخته شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: با ۱۴.۱ درصد افزایش حقوق سعی بر همسان‌سازی حقوق داشتیم و یک میلیون نفر نیز به افراد تحت پوشش افزوده‌ایم و با طرح توانمندی معلولین در جهت ارتقای جامعه تلاش می‌کنیم.

ربیعی گفت: در سال‌های گذشته با مشکلات زیادی در حوزه درمان مواجه بوده‌ایم، و برای مسکن بازنشستگان نیز اقداماتی انجام شده است.

انتهای پیام/ن

صحبت های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار