هشدار نماینده پارلمان لبنان درباره پیامدهای تصویب قانون نژادپرستانه اخیر در کنست

نماینده پارلمان لبنان هشدار داد هدف از قانون نژادپرستانه سرزمین یهودیان تغییر هویت فلسطین است.

هشدار نماینده پارلمان لبنان درباره پیامدهای تصویب قانون نژادپرستانه اخیر در کنستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، جهاد الصمد، نماینده پارلمان لبنان، هشدار داد هدف از قانون نژادپرستانه سرزمین یهودیان تغییر هویت فلسطین است.

جهاد الصمد ضمن محکوم کردن تصمیم کنست رژیم غاصب صهیونیستی در تصویب قانون نژادپرستانه «کشور یهودی» تاکید کرد: این تصمیمی نژادپرستانه، خطرناک و حاکی از افراط گرایی، فضای بسته و نفرت است که از ویژگی‌های رژیم اشغالگر به شمار می رود.

الصمد افزود: این تصمیم وقیحانه نشانگر حجم گستاخی اسرائیل درباره حقوق مردم فلسطین است (که در رأس آنها حق بازگشت به سرزمین اجدادی شان قرار دارد) و نیز ارزش قائل نشدن برای قطعنامه های بین المللی است. این تصمیم تهدیدکننده ماهیت فلسطین، گذشته، حال و آینده آن است که هدفش غصب سرزمین های مقدس در برابر چشم و گوش مردم جهان است.

نماینده پارلمان لبنان همچنین گفت: بی توجهی کشورهای عربی و مسلمان و خودداری از یاری به مسئله فلسطین در برابر توطئه چینی‌ها و تسلیم و اطاعت آنان از توافق قرن، شرایط را به این جا رسانده است. وی مقاومت از هر طریق ممکن، اتحاد مردم فلسطین و همبستگی کشورهای عربی و مسلمان با آنها را تنها راه مقابله با این تصمیم دانست.

انتهای پیام/

هشدار نماینده پارلمان لبنان به تغییر هویت فلسطین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار