کنگان قهرمانی مسابقات بسکتبال نونهالان را کسب کرد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان از قهرمانی تیم نونهالان هیات بسکتبال شهرستان کنگان در مسابقات قهرمانی استان بوشهر خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ یوسف حسن پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان با بیان اینکه تمرکز ما برای توسعه ورزش قهرمانی بر رده سنی پایه قرار گرفته است، گفت: ظرفیت و استعداد رده‌های سنی پایه در ورزش شهرستان کنگان روز به روز در حال تقویت شدن است و انتظار داریم با برنامه‌ریزی دقیقی که صورت گرفته در آینده‌ای نه چندان دور شاهد شکوفایی ورزش در رشته‌های مختلف باشیم.

وی با تشکر از تلاش بازیکنان، مربیان و مسئولین هیئت بسکتبال شهرستان کنگان کسب مقام قهرمانی تیم هیئت بسکتبال شهرستان کنگان در رده سنی نونهالان را تبریک گفت.

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان کنگان افزود: تیم نونهالان شهرستان کنگان با هدایت آقایان رضایی و دری در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های استان با انجام ۵ بازی سخت و نزدیک از سد حریفان خود گذشت و توانست برای نخستین بار به مقام قهرمانی استان بوشهر دست یابد.

سعید صفایی گفت: این مسابقات با حضور ۸ تیم آرنا دشتستان، پارس جنوبی، ایرانجوان بوشهر، ساحل نشینان بوشهر، هیئت بسکتبال کنگان، لیان خلیج فارس، هیات بسکتبال دیلم و آینده سازان بوشهر در سه روز برگزار شد که تیم‌های هیئت کنگان، هیئت دیلم، و پارس جنوبی به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست پیدا کردند.

وی گفت: هیئت بسکتبال شهرستان کنگان از چندین سال پیش با تکیه بر ظرفیت نفرات بومی اقدام به تشکیل تیم پایه کرد و امروز بازیکنان نونهال و نوجوان تیم‌های سابق کنگان به عنوان مربی، هدایت تیم‌های رده سنی نونهال و نوجوان را به عهده گرفته اند و امروز نیاز ما برای تامین مربی از سایر شهرستان‌ها و استان‌ها تا حد زیادی برطرف شده است.

وی گفت: مربیان جوان ما برای کسب تجربه نیازمند حضور در چنین میادینی هستند و امروز این فضا برای آن‌ها فراهم آمده است و هیئت بسکتبال شهرستان کنگان نیز با تمام توان از ظرفیت نیرو‌های بومی حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/ف

منبع مهر

 مسابقات بسکتبال نونهالان در استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.