"محمدرضا پورابراهیمی" دومین میهمان برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه»+فیلم

دومین قسمت از برنامه گفت‌وگو محور «۱۰:۱۰ دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پخش می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین قسمت از برنامه گفت‌وگو محور «۱۰:۱۰ دقیقه» امشب (یکشنبه 31 تیر) با حضور محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بررسی موضوعات پشت پرده گرانی های اخیر،روند مبارزه با مفاسد اقتصادی، تغییرات احتمالی در کابینه دولت،عملکرد مسئولین در خصوص تحریم های آمریکا و ... در سایت باشگاه خبرنگاران جوان بارگذاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: توضیحات سخنگوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت احمدی‌نژاد، مینوخالقی، سپنتا نیکنام و حضور زنان در استادیوم‌های ورزشی+فیلم

برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» یک گفت‌وگوی رو در روست که قرار است به شفافیت فضای سیاسی کشور کمک کند و ابهامات موجود در ذهن مخاطبان در حوزه‌های مختلف را با حضور یک میهمان شاخص مرتبط با آن حوزه، به صورت صریح در یک زمان ۴۵ دقیقه بررسی نماید.

این برنامه که در باشگاه خبرنگاران جوان تولید می‌شود یکشنبه شب‌ها ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه شب روی سایت این مجموعه قرار می‌گیرد. لذا مخاطبان می‌توانند با مراجعه به صفحه اول سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir به تماشای آن بنشینند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۳۱ تير ۱۳۹۷
همه اینقدر پول نداریم که ویدیو ببینیم. چرا صدا سیما پخش نمیکنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۳۱ تير ۱۳۹۷
من به خودم میبالم یه ایرانی هستم وهمیشه مثل کوه پشت ایرانم می ایستم .و به ایران بودنم افتخار میکنم .ایران عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۳۱ تير ۱۳۹۷
دردمونو به کی بگیم / خدایا خودت کمکمون کن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۳۱ تير ۱۳۹۷
این برنامه ها رو از یکی از شبکه های سیما پخش کنید
آخرین اخبار