تعزیرات حکومتی باید نقش تربیتی در جامعه داشته باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:تعزیرات حکومتی باید نقش تربیتی در جامعه داشته باشد تا جامعه احساس امنیت کند و خلافکار دچار رعب و وحشت شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار با معاون تعزیرات حکومتی کشور گفت:در هر جامعه‌ای قانون وجود دارد اما زمان اجرای قانون شرط است.

 

وی با اشاره به اینکه قانون هر چند خوب باشد اما اگر اجرایی نشود فایده‌ای ندارد،افزود:نیروهای مختلفی که جایگاه نظارتی دارند و قانون اجرا می‌کنند باید به امر نظارت اهمیت بسیاری دهند.

 

آیت الله سید علیرضا عبادی گفت:به دست آوردن یک شئ کار مشکلی است اما می‌گویند نگهداری از آن مشکل‌تر است و زمانی توانستیم از سلطه بیگانگان خارجی و داخلی با هزینه زیاد آزاد شویم که بر اساس دین،مذهب و جامعه خود برای کشور قانون تدوین شد پس باید تلاش شود این قانون درست و به جا اجرا شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در جامعه نیز این گونه است که فساد و مفسد در جامعه کم هستند اما همان تعداد کم جامعه را خراب می‌کند،خاطرنشان کرد:فساد چون آتش است و سرایت می‌کند و در اینجا وظیفه نیروهای نظارتی به اسم‌های مختلف در قانون سنگین است و اگر درست عمل کنند آثار آن خیر و در غیر این صورت آثار آن شر است.

 

وی با بیان اینکه انسان بیشتر از هر چیزی عزت نزد خدا و مردم را می‌خواهد،یادآور شد:جامعه‌ای که این دیدگاه را داشته باشد بیش از آنکه آن جامعه فاسد باشد از کوچکترین اتهام به خلاف رنج می‌برد چون برای خود ارزش قائل است.

انتهای پیام/غ

نقش تربیتی تعزیرات حکومتی در جامعه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.