سرپرست میراث فرهنگی اردبیل؛

بخش خصوصی در حوزه گردشگری اردبیل سرمایه گذاری می کند

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از سرمایه گذاری 225 میلیارد و 646 میلیون و 600 هزار تومانی بخش خصوصی در استان اردبیل خبر داد.

نادر فلاحی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: در دو ماه گذشته برای این میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی موافقت اصولی صادر شده است.

وی افزود: تمامی طرح های سرمایه گذاری بعد از بررسی توسط کارشناسان و تائید در شورای فنی موافقت اولیه دریافت می کنند که در دو ماه اخیر نیز 30 مورد موافقت اصولی اولیه با حجم سرمایه گذاری ذکر شده صادر شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: طرح های سرمایه گذاری به واسطه تاثیر محسوس در اشتغال زایی مورد تاکید است و طرح های سرمایه گذاری ذکر شده نیز برای هزار و 10 نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

به گفته فلاحی طرح های سرمایه گذاری در حوزه مجموعه های گردشگری، محوطه های گردشگری، کمپینگ، واحدهای اقامتی، واحدهای پذیرایی و واحدهای سرگرمی و پذیرایی است.

وی متذکر شد: بعد از صدور موافقت اصولی اولیه، طرح های سرمایه گذاری جهت دریافت استعلام به دستگاه های ذیربط مراجعه می کنند که انتظار ما بررسی طرح های گردشگری در کمترین زمان و صدور مجوزهای لازم است تا بتوان طرح های ارائه شده را در کمترین زمان به اشتغال زایی رساند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: بعد از دریافت استعلام ها، مجوز احداث تاسیسات گردشگری صادر می شود.

انتهای پیام/ح

سرمایه گذاری 225 میلیارد تومانی بخش خصوصی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.