آموزش های مهارتی در اصلاح و تربیت زندانیان موثر است

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه گفت: توانمندسازی زندانیان در زمینه فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای در اشتغال آنان پس از آزادی بسیار حائز اهمیت است.

آموزش های مهارتی در اصلاح و تربیت زندانیان موثر استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  یاور محمدی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه در نشست با مدیرکل زندان های استان اظهار داشت: آموزش در زندان ها علاوه بر نقش سازنده و تقویت روحیه خودباوری موجب تضمین اشتغال و تامین معاش آینده مددجویان و همچنین بازگشت موثر آنان به جامعه می شود.

وی با اشاره به نقش موثر آموزشهای فنی و حرفه ای در ایجاد اشتغال زندانیان افزود: آموزش های مهارتی در اصلاح و تربیت زندانیان و ایجاد اشتغال پایدار برای آنان موثر است و از ارتکاب جرم و بازگشت مجدد آنان به زندان جلوگیری می کند و نقش بسزایی در کاهش معضلات اجتماعی دارد.

محمدی ادامه داد: اشتغال و حرفه‌آموزی در بین زندانیان باعث تربیت نیروی متخصص خواهد شد و دغدغه زندانیان برای یافتن شغل پس از آزادی را کم می کند داشتن مهارت در فرد زندانی ضمن ایجاد شرایط اولیه برای اشتغال، منجر به تقویت شخصیت و توجه به استعدادها و توانایی های درونی و فردی می‌شود .

 

انتهای پیام/ز

 

دغدغه زندانیان برای یافتن شغل پس از آزادی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.