باقری نیا : پیش از شروع فصل جدید به اهداف خود رسیدیم

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان: با توجه به برگزاری اردوهای مختلف و بازی های تدارکاتی با تیم های قوی، پیش از شروع لیگ به اهداف خود رسیده ایم.

عبدالمجید باقری نیا سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار کرد : مدیریت باشگاه فولاد خوزستان با نظر کادر فنی توانست اردو و بازی های تدارکاتی خوبی را برای بازیکنان در نظر بگیرد و با استخدام یک مربی بدنساز رومانیایی بازیکنان به بهترین فرم خود برای شروع لیگ رسیده اند و این نشان می دهد که به اهداف خود قبل از شروع لیگ رسیده ایم.
وی در خصوص کادرفنی افزود : کادرفنی باشگاه همان کادرفنی سال گذشته است که البته با اضافه شدن مربی بدنساز رومانیایی یکی از بهترین کادرفنی های لیگ برتر را داریم؛
وی تاکید کرد: مدیریت و هواداران فولاد خوزستان به سیروس پور موسوی و دستیارانش اعتماد کامل دارند.

ایمان مبعلی از فولاد جدا شده است

سرمربی سابق استقلال خوزستان در مورد شرایط ایمان مبعلی گفت: ایمان مبعلی یکی از بهترین هافبک های فوتبال ایران بوده و هست اما با توجه به شرایطی که پیش آمد او از باشگاه فولاد خوزستان جداشد، از مقصد بعدی ایمان مبعلی بی اطلاع هستم و برای او آرزوی موفقیت می کنم.

شاهین شفیعی خودش درخواست جدایی داده است

باقری نیا در مورد شاهین شفیعی گفت : باوجوداینکه شاهین شفیعی از اولین خرید های تیم فولاد خوزستان بوده است اما با درخواست خودش قرار است پس از مکاتبات لازم با باشگاه اکسین البرز و صدور رضایت نامه از این تیم جدا شود،

سرپرست فولاد خوزستان همچنین افزود : مذاکراتی بین باشگاه فولاد خوزستان و سروش رفیعی برای حضور در این تیم شده است ولی تا به امروز توافقی بین بازیکن و باشگاه فولاد خوزستان صورت نگرفته است .

بازی با پارس جنوبی در استادیوم غدیر اهواز برگزار خواهد شد

عبدالمجید باقری نیا در خصوص شایعاتی که گفته می شد اولین بازی فولاد خوزستان در لیگ برتر مقابل پارس جنوبی در استادیوم جدید فولاد آرنا برگزار خواهد شد اظهار کرد: ورزشگاه فولاد آرنا آماده است اما طبق تصمیماتی که از قبل گرفته شده بود این بازی در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.
او درمورد اولین بازی فولاد در لیگ برتر گفت : با توجه به اینکه ابتدای فصل است و تیم ها شناختی از یکدیگر ندارند بهتر است نتیجه را پیش بیینی نکنم ؛ بازیکنان فولاد در زمین مسابقه نشان خواهند داد که یک تیم قوی و منسجمی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار