دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین با صدور بیانه‌ای، مصوبه نژادپرستانه پارلمان رژیم صهیونیستی در باره حق تعیین سرنوشت در فلسطین اشغالی را محکوم کرد.

محکومیت مصوبه پارلمان رژیم صهیونیستی توسط کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطینبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین با صدور بیانه‌ای، مصوبه نژادپرستانه پارلمان رژیم صهیونیستی درباره حق تعیین سرنوشت در فلسطین اشغالی را محکوم کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

این اقدام باطل که نقض آشکار قطعنامه‌های سازمان ملل متحد و مغایر با حقوق مشروع ملت فلسطین ازجمله حق بازگشت و تعیین سرنوشت می‌باشد از سوی تمام کشورها و ملت‌های جهان مردود و رژیم صهیونیستی درنهایت ناگزیر به لغو این مصوبه نژادپرستانه خواهد شد.

بی‌تردید رژیم پوشالی و جعلی صهیونیستی با تحمل شکست‌های اخیر در غزه و اظهار عجز و ناتوانی و واهمه از تبعات تظاهرات بازگشت و پرواز بادبادک‌ها بر فراز سرزمین‌های اشغالی برای محرومیت فلسطینی‌ها از حق بازگشت آوارگان و محو هویت فلسطینی‌ها در سرزمین‌های اشغالی این سناریوی نژادپرستانه را در کنست به اجرا گذاشته است.

موج محکومیت و مخالفت جهانی با این اقدام نامشروع اشغالگران قدس بیانگر این است که ملت‌ها و دولت‌های جهان بیدار هستند و صهیونیست‌ها نخواهند توانست ملت فلسطین را از حقوق خود محروم کنند.

ملت فلسطین در سایه ادامه انتفاضه و مقاومت ۷۰ ساله و علی‌رغم همه جنایت‌های ضد بشری و ددمنشانه صهیونیست‌ها که نمونه آن را جهانیان در روز جمعه اخیر علیه مردم مظلوم و بی‌پناه غزه شاهد آن بودند، به زودی به سرزمین اصلی و مادری خود بازخواهند گشت و جهان شاهد تشکیل دولت مستقل فلسطین در سرزمین‌های اشغالی خواهد بود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار