رئیس پارلمان اسلوونی در دیدار خداحافظی سفیر ایران بر تحکیم و تقویت مناسبات پارلمانی با جمهوری اسلامی تأکید کرد.

رئیس پارلمان اسلوونی بر تقویت همکاری‌های پارلمانی با ایران تاکید کردبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی درزی رامندی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلوونی در آستانه پایان دوره مأموریت کاری خود، امروز یکشنبه 31 تیرماه با «ماتی تونین» رئیس پارلمان اسلوونی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سفیر کشورمان ضمن ابراز تشکر از مساعدت‌ها و حمایت‌های دولت و پارلمان اسلوونی در مسیر توسعه و تقویت روابط دو کشور در کلیه زمینه‌ها، گزارشی از آخرین وضعیت و تحولات مناسبات دو کشور به ویژه در عرصه‌های تجاری و اقتصادی، ارائه کرد.

رئیس پارلمان اسلوونی نیز ضمن اشاره به وجود فرصت‌های بسیار در جهت همکاری دو کشور، اظهار کرد: روابط و همکاری‌های اقتصادی دو کشور پس از توافق هسته‌ای بهتر شده و مهم این است که شرکت‌های اسلوونیایی و ایرانی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده‌اند.

در این ملاقات که نقش مهم روابط و تبادلات پارلمانی به عنوان پشتوانه مردمی در تحکیم و تعمیق مناسبات تهران - لوبلیانا مورد تاکید قرار گرفت، تونین ضمن اشاره به اهمیت همکاری‌های پارلمانی، روابط پارلمانی بین دو کشور را طی سال‌های اخیر، خوب توصیف کرد.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار