هلاکت یکی از سرکرده‌های داعش در شبه جزیره سینای مصر

گروه تروریستی داعش و یک منبع امنتیی مصر اعلام کردند یکی از سرکرده‌های محلی شاخه داعش در شبه جزیره سینای مصر به دست نیرو‌های امنیتی مصر کشته شد.

هلاکت یکی از سرکرده‌های داعش در شبه جزیره سینای مصربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، یکی از سرکرده‌های محلی گروه وهابی صهیونیستی داعش در مصر کشته شد.

گروه تروریستی داعش و یک منبع امنتیی مصر روز یکشنبه اعلام کردند یکی از سرکرده‌های محلی شاخه داعش در شبه جزیره سینای مصر به دست نیرو‌های امنیتی مصر کشته شد.

گروه وهابی صهیونیستی داعش با انتشار پیامی در کانال‌های تلگرامی این گروه خبر کشته شدن ابو جعفر المقدسی را تایید کرد، اما به جزئیات بیشتری درباره مکان، زمان و یا نحوه هلاکت وی اشاره‌ای نکرد.

درهمین حال منبع امنیتی مصر هم تاکید کرد سرکرده داعش در شهرک ساحلی الشیخ زوید و نزدیک مرز با نوار غزه به هلاکت رسیده است.

ارتش مصر با پشتیبانی نیرو‌های امنیتی این کشور فوریه گذشته عملیات بزرگی را برای نابودی افراد مسلح وابسته به گروه‌های تروریستی در شبه جزیره سینا آغاز کرد و صد‌ها مظنون وابسته به گروه‌های افراطی در این عملیات کشته شدند.

انتهای پیام/

سرکرده داعش در مصر کشته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار