پاسخ صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران به تذکرات اعضای شورای شهر

روابط عمومی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران چالش های پیش رو در پیگیری مطالبات بازنشستگان صندوق را اعلام کرد.

پاسخ صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران به تذکرات اعضای شورای شهربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران در پی اظهارات روز گذشته دو عضو شورای شهر درباره موسسه صندوق ذخیره و تاخیر در پرداخت مطالبات بازنشستگان شهرداری تهران اعلام کرد: ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری حقوق بازنشستگان از سوی آقایان مجید فراهانی و افشین حبیب زاده باید اعلام کرد که تاخیر در پرداخت دیون بازنشستگان صندوق ذخیره به دلیل عدم وصول 3 درصدی است که از حقوق پرسنل شهرداری کسر و به رسم امانت نزد سازمان های تابعه شهرداری بوده و باید به حساب صندوق واریز می شده است.

این گزارش حاکی است هم اکنون صندوق ذخیره کارکنان بیش از 20 میلیارد تومان از 28 سازمان تابعه شهرداری مطالبه دارد که 12.5 میلیارد تومان آن مربوط به شرکت بهره برداری متروی تهران و بیش از 2 میلیارد تومان از شرکت شهروند است.

گفتنی است؛ مدیریت موسسه صندوق ذخیره کارکنان تاکنون نامه نگاری و پیگیری های متعددی برای وصول مطالبات از سازمان های مربوطه داشته که هنوز به جایی نرسیده است. این در حالی است که تنها با وصول بخشی از این مطالبات کل دیون صندوق به بازنشستگان ظرف یک روز کاری قابل تسویه خواهد بود. بر همین اساس اجماع نظر و عزم جدی شورای شهر و شهرداری تهران برای حمایت از صندوق ذخیره کارکنان و حل مشکل تاخیرهای به وجود آمده در تسویه دیون بازنشستگان صندوق ضروری به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار