بهزادپور: امیدوارم بتوانم پاسخگوی اعتماد مسئولان باشم

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: تمام تلاشم را برای کسب جایزه برترین دروازه بان به کار گرفتم و امیدوارم بتوانم پاسخگوی اعتماد مسئولان باشم.

بهزادپور: امیدوارم بتوانم پاسخگوی اعتماد مسئولان باشمحمید بهزاد پور دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتخابش به عنوان برترین دورازه بان لیگ فوتبال ساحلی بیان کرد: این جایزه پیش از این در دستان پیمان حسینی بود و من تمام تلاشم را کردم تا بتوانم به عنوان برترین دورازه بان انتخاب شوم و خوشحالم که توانستم این جایزه را کسب کنم و امیدوارم بتوانم پاسخگوی اعتماد مسئولان فدراسیون فوتبال باشم.

او ادامه داد: خیلی‌ها در کنار من برای این جایزه زحمت کشیدند و از تمام آن‌ها که به من کمک کردند تا این فرصت را بدست آورم تشکر می‌کنم.

بهزادپور درباره برنامه تیم ملی فوتبال ساحلی عنوان کرد: اردو‌های منظمی تاکنون برای آمادگی تیم ملی برگزار شده است و به احتمال زیاد پیش از اعزام به رقابت‌های جهانی در تورنمنت پرتغال و اردوی برزیل حاضر می‌شویم تا با امادگی کامل راهی رقابت‌های جهانی شویم و عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

او در پایان درباره پیمان حسینی گفت: حسینی بهترین دورازه بان جهان است و ما بیرون از زمین با یکدیگر دوست و رفیق هستیم.


بیشتر بخوانید: مراسم معرفی برترین‌های فوتبال و فوتسال ایران + تصاویر




انتهای پیام/


اظهارات بهزادپور درباره فوتبال ساحلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار