نفرات برتر سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم معرفی شد

معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار، تلاش و تعاون استان کرمانشاه در دو گروه خواهران و برادران برگزار شد .

حجت الاسلام سلیمانی  معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه   در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  گفت: با هدف ایجاد زمینه انس هرچه بیشتر با قرآن، نشر و بسط فضای معنوی مسابقات قرآن در جامعه، بهره‌گیری بیشتر از مفاهیم و دستورات الهی در زندگی روزمره و ایجاد شور و نشاط قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه کار و تلاش و تعاون برگزار شد.

وی در خصوص شرایط برگزاری این دوره از مسابقات قرآن کارگری افزود: مسابقات در دو گروه خواهران و برادران کلیه کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد تحت پوشش خدمات بهزیستی و تامین اجتماعی و خانواده های ایشان( فرزندان جامعه هدف با شرط سنی 15 سال به بالا) برگزار شد.

حجت الاسلام و سلیمانی افزود: قرائت، ترتیل و حفظ شاخه های 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم و مفاهیم از جلد بیست و سوم تفسیر نمونه از چاپ 27 جلدی دارالکتب الاسلامیه (بصورت تستی) رشته های این دوره از مسابقات در استان می باشد و نفرات برتر ( اول) برای شرکت در مسابقات کشوری معرفی خواهند شد.

در گروه آقایان : در رشته قرائت قرآن :به ترتیب ؛ امین عبدی  علی نیکی و رضا رحمانی و در رشته ترتیل: به ترتیب؛ محمدسعید ساری اصلانی – مسلم خشمین و فردین رسولیان به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.


در رشته حفظ 10 جزء: به ترتیب؛ سرکوت ازکات و امیر حسین امیری در رشته حفظ کل: آقای حسن جعفری والا در رشته مفاهیم: به ترتیب؛ محمدرضا حمزه ای – رسول خالوندی و علی اردشیری عنوان های نخست کسب کردند.


در گروه بانوان:در رشته قرائت قرآن به ترتیب؛ زهرا سهرابی – فاطمه عزیزی و خدیجه خزایی در رشته ترتیل: به ترتیب بهاره پانیاز   مریم پانیاز و سمیه مریوانی  در رشته حفظ 10 جزء به ترتیب؛ لیلا سالاری – سارا رحیمی پور و گلبهار سپهری در رشته حفظ 20 جزء به ترتیب ؛ سمیه جعفری – فاطمه صدری و پروین جامه شورانی  دررشته حفظ کل : به ترتیب؛صدیقه تپه رشی – زهرا فرهنگیان و مریم سیابانی  دررشته مفاهیم: به ترتیب؛ فاطمه محمدپور – سارا زرافشان و نسرین سهرابیان به عناوین برتر رسیدند.

انتهای پیام/ز

برگزاری مسابقات قران کریم در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.