واکنش اسنپ به پلمب دفتر کرمانشاه

روابط عمومی مجموعه اسنپ نسبت به پلمب اسنپ در کرمانشاه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ روابط عمومی سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ در پی انتشار خبری مبنی بر پلمب این سامانه در استان کرمانشاه بیانیه ای صادر کرد که در ادامه می خوانید.

 مجموعه اسنپ بار‌ها و بار‌ها توسط بخش سنتی این حوزه مورد هجمه انتقاد قرار گرفته و گاهی مواقع این منتقدان پا را فراتر گذاشته و در روند کاری این مجموعه اختلال ایجاد کردند.

فعالیت اسنپ در شهرهایی، چون مشهد، یزد، اراک، قزوین  در ابتدای امر با مخالفت بخش‌های دولتی قرار گرفته و حتی منجر به پلمب شدن دفاتر کار این مجموعه برای مدتی شده است.

اسنپ امروز در ۵۹ شهر کوچک و بزرگ فعالیت می‌کند و در آخرین سنگ‌اندازی که نسبت به آن رخ داده، دفتر کاری‌اش در کرمانشاه پلمب شده است.

روابط عمومی این مجموعه به منظور حمایت از حقوق خانواده محترم کاربران مسافر و راننده این سامانه بیانیه‌ای صادر کرده که در ذیل به بخش‌های مهم آن اشاره شده است:

در ۴ سالی که از فعالیت سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ می‌گذرد، بار‌ها شاهد ممانعت‌های گوناگون از فعالیت این شرکت بوده‌ایم؛ از تهران و کرج و شیراز تا اراک و یزد و مشهد، دفاتر اسنپ، پلمپ و فک‌پلمپ شده و این ممانعت‌ها گاه با برخورد‌های نامناسب و گاهی با شایعه‌پراکنی همراه بوده است. در اغلب موارد نیز با تعابیر نادرستی از قوانین کسب‌وکار‌های اینترنتی و برخورد‌های سلیقه‌ای مواجه شده‌ایم.

فعالیت اسنپ در سراسر ایران بر اساس آئین‌نامه اجرایی «چگونگی صدور و تمدید پروانه کسب و نحوه نظارت بر افراد صنفی در فضای مجازی» صورت می‌گیرد. این آئین‌نامه دربرگیرنده ماده‌قانون‌های ۲ و ۱۲ و تبصره‌ماده ۸۷ قانون نظام‌صنفی است.

کلیه مجوز‌های اسنپ از سوی اتحادیه کشوری کسب‌وکار‌های مجازی از زیرمجموعه‌های اتاق اصناف ایران و تحت نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر شده است و این اتحادیه مسئولیت نظارت بر فعالیت اسنپ را برعهده دارد.

با تایید مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران، خدمات اسنپ در سراسر کشور بدون محدودیت جغرافیایی عرضه می‌شود و فعالیت دفاتر پشتیبانی این شرکت در شهر‌های محل خدمت‌رسانی‌اش بلامانع است.

امنیت سفر برای این سامانه از اهمیت به‌سزایی برخوردار است و به همین دلیل احراز و تایید صلاحیت رانندگان اسنپ به ارگان‌های نظارتی و مراجع قضایی سپرده شده است. سابقه کیفری و و سوءپیشینه کاربران به دقت از سوی دستگاه‌های مسئول مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین اسنپ، در مقایسه با سیستم‌های سنتی حمل‌ونقل، خاصیت بازدارندگی و پیشگیری از وقوع جرم دارد، چراکه با اطلاعات موقعیتی و مدارک کاربران راننده به راحتی می‌توان مجرمان احتمالی را، با همکاری مراجع قضایی انتظامی و نظارتی، شناسایی کرد.

خانواده اسنپ دسترسی به خدمات حمل‌ونقلی مناسب را حق همه می‌داند. این سامانه با کاهش هزینه‌های سفر و افزایش درآمد رانندگان، شفاف‌ساختن هزینه‌های حمل‌ونقل و در اختیار داشتن سیستم امتیازدهی و نظارتی هوشمند سعی می‌کند سطح رضایت از زندگی را در جامعه ایران افزایش دهد.

دست‌اندرکاران اسنپ بر این باورند که در این میان، گاهی مسیر خدمت‌رسانی به مردم دشوار و ناهموار می‌شود، ولی آن‌ها تاکید دارند که دست از تلاش خود برنخواهند داشت.

این درحالی است که براساس پیگیری های خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، این اپلیکیشن در استان کرمانشاه غیر فعال بوده و کاربران نمی توانند  از آن استفاده کنند.

واکنش اسنپ به پلمپ دفتر کرمانشاه

 

 

انتهای پیام/ی

 

پلمب اسنپ در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار