صفرپور: حضور در اردوی روسیه سطح فنی ملی پوشان تکواندو را ارتقا می‌دهد

سرمربی تیم ملی تکواندو جوانان گفت: حضور در اردوی روسیه سطح فنی ملی پوشان را ارتقا می‌دهد تا بتوانیم با آمادگی کامل راهی المپیک شویم.

صفرپور: حضور در اردوی روسیه سطح فنی ملی پوشان را ارتقا می‌دهدفاطمه صفر پور سرمربی تیم ملی تکواندو جوانان دختران کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: به منظور افزایش آمادگی ملی پوشان برای حضور در رقابت‌های المپیک جوانان آرژانتین راهی کشور روسیه می‌شویم تا با برگزاری دیدار‌های تدارکاتی نقاط ضعف و قوت تکواندوکاران قبل از حضور در مسابقات مهم مشخص شود.

او ادامه داد: حضور در اردوی روسیه از لحاظ کسب تجربه کمک زیادی به تیم ملی خواهد کرد تا بتوانیم با آمادگی کامل راهی بوینس آیرس شویم و در روحیه ملی پوشان تاثیر زیادی خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی تکواندو دختران عنوان کرد: در این اردوی مشترک علاوه بر کشور روسیه، ترکیه، تونس و صربستان نیز حضور دارند که مبارزه با تیم‌های این کشور‌ها می‌تواند سطح فنی ملی پوشان را ارتقا دهد.

صفرپور در مورد شناخت و آنالیز حریفان حاضر در المپیک ۲۰۱۸ جوانان در آرژانتین گفت: فیلم بازی‌های حریفان را مورد ارزیابی و آنالیز قرار دادیم و شناخت کاملی از نحوه بازی آن‌ها داریم و با برطرف کردن نقاط ضعف ملی پوشان می‌توانیم در المپیک هم عملکرد خوبی را ارائه دهیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو جوانان در پایان خاطر نشان کرد: موفقیتی که تیم ملی در رقابت‌های جهانی کسب کرد میزان خود باوری ملی پوشان را افزایش داد و امیدوارم که حضور ۱۰ روزه در اردو روسیه هم کامل کننده موفقیت بازیکنان باشد تا شاهد درخشش تکواندو در المپیک ۲۰۱۸ بوینس آیرس باشیم.


بیشتر بخوانید: حضور دختران ملی پوش جوان کشورمان در اردوی تمرینی روسیه


انتهای پیام/

اظهارات صفرپور درباره تیم ملی تکواندو جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار