دستگاه‌های نظارتی به قیمت‌های نجومی بلیت پرواز‌های بوشهر ورود کردند

سازمان هواپیمایی کشوری و تعزیرات حکومتی به موضوع قیمت بلیت پرواز‌های بوشهر- تهرانبا قیمت‌هایی نجومی ورود کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، قیمت‌های عجیب و غریب پرواز بوشهر- تهران، بار‌ها با واکنش مردم ومسئولان روبرو شده است.

اوایل خرداد بود که عبدالحمید خدری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با انتقاد از افزایش بی رویه قیمت بلیط پرواز‌های بوشهر- تهران گفت: در حالی که قیمت بلیت این پرواز‌ها حدود ۱۵۰ هزار تومان و حتی کمتر است، اما گاه ۸۰۰ هزار تا یک میلیون تومان به فروش می‌رسد.

موضوعی که چند روزی در رسانه‌های مختلف مطرح بود و به آن پرداخته شد.

پس از این ماجرا، هفته پیش عکسی از بلیت بیش از ۶۰۰ هزار تومانی همین مسیر در فضای مجازی دست به دست شد تا دوباره این موضوع مطرح شود.

حالا مسوولان سازمان هواپیمایی کشوری و تعزیرات حکومتی به مساله ورود کرده اند تا موضوع رسیدگی و با متخلفان برخورد شود.

چارتری بودن پرواز‌ها عامل مهم گران شدن بلیت‌ها

رئیس بازرسی و شکایات سازمان هواپیمایی کشوری که برای بررسی این موضوع به بوشهر سفر کرده بود، گفت: چارتری بودن پرواز‌ها عامل مهم گران شدن بلیت‌هاست که بر همین اساس به صورت آزمایشی پرواز‌های چارتری را در سه مسیر حذف کرده‌ایم و شرکت‌های هواپیمایی بلیت‌ها را به صورت سیستمی عرضه می‌کنند.

پیام اخوان افزود: حذف پرواز‌های چارتری در دیگر مسیر‌ها به جز مسیر‌های گردشگری نیز ادامه می‌یابد.

وی بیان کرد: انجمن شرکت‌های مسافرتی در استان موظفند که شکایت مردم از شرکت‌ها و دفتر‌های هواپیمایی را بررسی کنند و تخلف‌ها را به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش دهند.

رئیس بازرسی و شکایات سازمان هواپیمایی کشوری همچنین گفت: سامانه شکایت‎های این سازمان در پایگاه اینترنتی آن به نشانی www.cao.ir فعال است و مسافران می‌توانند شکایت‌های خود را آنجا اعلام کنند تا پس از بررسی، نتیجه به صورت پیامکی به آن‌ها اعلام شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.