واقعیت های اشکورات متفاوت از گفته های مسئولان/ مشکلات همچنان پابرجاست

۳۳ روز از وقوع حادثه جاری شدن سیل در منطقه اشکورات شهرستان رودسر می‌گذرد و هنوز مردم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حدود 33 روز از حادثه وقوع سیل و رانش زمین در منطقه اشکورات شهرستان رودسر می‌گذرد؛ حادثه‌ای که در آن بسیاری از باغات از بین رفته و حتی تلفات جانی به همراه داشت.

 بنا بر شواهد عینی و گفته مردم اشکورات در این مدت با وجود اینکه بسیاری از مشکلات آن‌ها حل نشده اما مسئولان این شهرستان مدعی حل شدن مشکلات مردم هستند.

علی وارسته سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر اخیراً در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرده است که مشکلات مردم اشکورات به ویژه مشکل مسیر تردد آن‌ها حل شده است اما مردم معتقد هستند که این مشکلات کماکان پابرجا بوده و اظهارات وی نادرست است.

در شرایط کنونی شاهدیم که نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر به‌جای پاسخگویی نسبت به عملکرد خود، توپ را در زمین نهادهایی مانند کمیته امداد و سپاه انداخته و از شیوه خدمت‌رسانی آنان انتقاد می‌کند در حالی که این دو نهاد از همان روزهای نخست وقوع حادثه در کنار مردم هستند.

مردم اشکورات در حال حاضر از نامناسب بودن مسیر تردد خود بسیار ناراضی هستند و معتقدند مسیر تردد موجود به دلیل شیب زیاد خطرات جانی فراوانی را به دنبال دارد و این امر کاملاً خلاف اظهارات مسئولان ارشد این شهرستان است.

مردم اشکورات با وجود تحمل داغ عزیزانشان، از نبود مسیر تردد مناسب، کمبود آب، از بین رفتن محصولات کشاورزی و نابودی باغات دست و پنجه نرم می‌کنند و سرپرست فرمانداری این شهرستان به‌عنوان نماینده عالی دولت در رودسر موظف است پاسخگوی عملکرد خود باشد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ب

برچسب ها: حوادث ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.