دبیرستان شبانه‌روزی دخترانه ۹ دی شهر بیدروبه پلمب شد

مدیر آموزش‌وپرورش بخش الوار گرمسیری اندیمشک گفت: دبیرستان شبانه‌روزی ۹ دی در شهر بیدروبه با حضور شاکی ملک با حکم قضایی، پلمب شد.

دبیرستان شبانه‌روزی دخترانه ۹ دی شهر بیدروبه پلمب شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حسین شهاوند عنوان کرد: از دیرباز خیران در توسعه فضای آموزشی کشور نقش مهم و برجسته داشته و زمین مدرسه شبانه‌روزی ۹ دی نیز توسط مرحوم علی عبدال بهداروند به فضای آموزشی در شهر بیدروبه در سال‌های ابتدای انقلاب اهدا شده است.

وی افزود: دبیرستان نوساز ۹ دی در زمین مدرسه‌ای به نام شهید توکل قلاوند در شهر بیدروبه نوسازی و در توسعه خدمات آموزشی در شهر بیدروبه و بخش الوار گرمسیری نقش مهم و کلیدی ایفا می‌کند.

مدیر آموزش‌وپرورش الوار گرمسیری گفت: ورثه ملک مدرسه شبانه‌روزی ۹ دی در سال ۸۸ اقامه دعوا برای بازپس‌گیری زمین مدرسه با ادعایی دال بر این‌که ۳۳۳ متر اضافه‌بر ملک اهدایی به فضای آموزشی در تصرف آموزش‌وپرورش الوار گرمسیری قرار دارد مطرح کرده‌اند.

وی افزود: پس از پیگیری شاکی پرونده و طی مراحل قانونی پرونده رای دادگاه الوار گرمسیری به نفع شاکی در روز خرداد سال ۹۳ به آموزش‌وپرورش ابلاغ و رای دادگاه تجدید نظر نیز تائید حکم دادگاه الوار بود و در ابتدای سال تحصیلی ۹۵، ۹۶ عملا حکم پلمب اجرایی می‌شد که با پیگیری‌ها حکم به تعویق افتاد.

شهاوند افزود: نماینده حقوقی اداره کل آموزش و پرورش به‌جهت مصالحه به مسئله ورود کرده و صورت‌جلسه‌ای برای پرداخت بها ملک به شاکی تنظیم که پس از تعویق چندباره حکم مطالبه مالک پرداخت نشد و امروز ملک با رای قضایی و در حضور شاکی پلمب شد.

وی با انتقاد از سرگردانی دانش‌آموزان در سال تحصیلی پیش‌رو اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که پلمب فضای آموزشی ۹ دی برای دانش‌آموزان به همراه خواهد داشت، خواستار تدبیری سریع و مساعدت مسئولان شهرستان و استان برای رفع این مشکل هستیم.

رئیس آموزش‌وپرورش الوار گرمسیری اندیمشک در پایان بهای زمین و اجرت‌المثل ایام تصرف و نیم عشر دولتی را یک صد و ۹۰ میلیون تومان عنوان و بیان کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکل استفاده خواهیم کرد و پیگیری را در سطح مدیران شهرستان و استان ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ز

دبیرستان دخترانه 9 دی پلمپ شد

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.