ناواس قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید می کند

دروازه بان کاستاریکایی تیم فوتبال رئال مادرید تصمیم دارد قرارداد خود را با این تیم تمدید کند.

رسانه های کاستاریکا ادعا می کنند که با وجود مطرح شدن خبر پیوستن تیبو کورتوا دروازه بان  بلژیکی چلسی به رئال مادرید، کیلور ناواس تصمیمی دارد همچنان در برنابئو بماند.

به نوشته آ اس ،با توجه به این که گفته می شود تیبو کورتوا دروازه بان چلسی، در راه رئال مادرید است،کیلور ناواس قهرمان اصلی داستان نقل و انتقالات تابستان امسال است. اما به نوشته روزنامه لا ناسیون کاستاریکا، ناواس قصد دارد قرارداد خود را با "لوس بلانکوس" تمدید کند.

در حالی که او پیشنهادهایی برای ترک پایتخت اسپانیا دارد، به نظر می رسد که وفاداری او به رئال ادامه خواهد داشت، با وجود این واقعیت که ممکن است این باشگاه به زودی دروازه بان اصلی خود را از چلسی انتخاب کند.
قبل از جام جهانی، ناواس مذاکرات خود را در مورد تمدید قراردادش آغاز کرد، که در حال حاضر به نظر می رسد زمانی که او از تعطیلات باز گردد،پرونده بسته شود.

بر اساس گزارش لا ناسیون،با ورود لوپتگی چیزی تغییر نکرده است و مربی جدید که سعی داشت نواس را زمانی که در پورتو بود، به خدمت بگیرد، به سرعت با او تماس گرفت تا به او بگوید که او بخشی از برنامه هایش برای فصل بعد است.

این گلر 31 ساله دو فصل دیگر از قرارداد فعلیش باقی مانده است و به نظر می رسد هیئت مدیره قرارداد او را دو فصل دیگر تمدید خواهد کرد، به این ترتیب ناواس تا 35 سالگی در این باشگاه خواهد بود.


بیشتر بخوانید:



انتهای پیام/


ناواس در رئال می ماند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Japan
jawid
۱۳:۱۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
تشکر از زحمت شما