افتتاح اولین آبدرمانی عضو اتحادیه بین المللی آبهای درمانی جهان در سرعین

اولین آبدرمانی عضو اتحادیه بین المللی آبهای درمانی جهان در ایران با برند رویال پارک با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در سرعین به بهره برداری رسید.

علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: این شهر به خاطر داشتن شب هایی روشن می تواند به عنوان یک شهر الگو در کشور معرفی شود چون دارای امتیازی بزرگ در معرفی برند شهر گردشگر است .

وی با بیان اینکه در ماه های آینده نمایشگاه شهر گردشگری در تهران برگزار خواهد شد، افزود: در این نمایشگاه اولین شهر گردشگری ایران را معرفی خواهیم کرد که با توجه به خصوصیات بارز و پتانسیل بالای شهر سرعین امیدواریم سرعین به عنوان اولین شهر گردشگری ایران معرفی شود .

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور تصریح کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار و 700 پروژه در بخش گردشگری در سطح کشور در حال اجرا است که برنامه‌ریزی شده تا از این تعداد یک هزار و 250 طرح تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

مونسان با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری، گفت: این بخش از مزیت ویژه‌ای نسبت به سایر بخش‌های برخوردار است به طوری که با سرمایه‌گذاری کم می‌توان زمینه‌ساز توسعه اشتغال و سودآوری بالا در این حوزه شد .

وی در مورد ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل نیز گفت: اردبیل ظرفیت بالایی برای توسعه بخش گردشگری با توجه به قابلیت‌هایی موجود آن دارد که توسعه زیرساخت‌های گردشگری راهکاری اساسی برای بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ح

اولین شهر گردشگری ایران معرفی می شود

برچسب ها: آبدرمانی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.