عمار حکیم: دولت عراق باید بدون دخالت خارجی تشکیل شود

رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با «برت مک‌گورک» تأکید کرد عراق باید از مداخلات خارجی دور نگه داشته شود.

عمار حکیم: دولت عراق باید بدون دخالت خارجی تشکیل شودبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با «برت مک‌گورک» فرستاده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در ائتلاف موسوم به ضد داعش تأکید کرد عراق باید از مداخلات خارجی دور نگه داشته شود.

بر این اساس، رهبر جریان حکمت ملی عراق با فرستاده رئیس جمهوری آمریکا در ائتلاف موسوم به ائتلاف ضد داعش دیدار کرد. دو طرف در این دیدار، در مورد تحولات و اوضاع عراق و منطقه و تشدید اوضاع در خاورمیانه بحث و گفتگو کردند.

سید عمار حکیم در این دیدار بر اهمیت دور نگه داشتن عراق از سیاست محورهای بین المللی و تلاش جدی جهت پشت سر گذاشتن اختلافات و دستیابی به راه حل های سیاسی برای بحران ها و دور کردن جنگ‌ها از منطقه تاکید کرد.

درخصوص اوضاع داخلی عراق نیز سید عمار حکیم تاکید کرد در مرحله آتی نیاز مبرمی به تشکیل دولت بر اساس منفعت عراقی‌ها بدون مداخله طرف‌های خارجی ها وجود دارد.

او خاطرنشان کرد از اولویت های این مرحله ارائه خدمات و تامین زندگی آزادانه و شرافتمندانه برای تمامی عراقی ها است. رهبر جریان حکمت ملی عراق بر ایستادگی خود در کنار خواسته‌های محقانه تظاهرکنندگان و اهمیت اجرایی شدن این خواسته ها در سریعترین زمان ممکن تأکید کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار