رکورد عجیب پرسپولیس در اولین دیدار لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار از لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پدیده را در مشهد شکست داد و یک رکورد جالب نیز بر جای گذاشت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل پدیده مشهد در اولین بازی از لیگ برتر فوتبال توانست با تک گل آقای گل فصل قبل تیم مشهدی را شکست دهد اما در این بازی نکته عجیب کارت های زرد بی مورد پرسپولیسی ها بود که بیشتر از پیروزی به چشم آمد.

4 بازیکن پرسپولیس به نام های کامیابی نیا، نورالهی،سید جلال حسینی و علی علیپور از داور این دیدار کارت زرد گرفتند.
با توجه به اینکه تیم فوتبال پرسپولیس در این فصل نتوانست برای آغاز رقابت های لیگ برتر فوتبال بازیکنی را جذب کند و به نوعی روی نیمکت این تیم خالی است وکارت های زرد می تواند در آینده برای تیم فوتبال پرسپولیس دردسر ساز شود.

سید جلال حسینی در خط دفاع و هر 2 هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس یعنی نورالهی و کامیابی نیا کارت زرد گرفتند و در صورت تکرار دریافت کارت در بازی های آتی، یک بازی را از دست می دهند و برانکو برای این بازیکنان گزینه نیمکت نشین ندارد و شاید در آینده بزرگترین دغدغه پرسپولیس در نیم فصل، همین کارت های زرد و محرومیت ها باشد.

موضوعی که در لیگ شانزدهم هم برای پرسپولیس دردسر ساز شده بود و آن زمان منصوریان سر مربی وقت تیم فوتبال استقلال از این فرصت استفاده کرد و در غیاب کمال کامیابی نیا پرسپولیس را 3 بر 2 شکست داد.

به نظر می رسد باید در این باره از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان پرسپولیس کار مضاعف انجام شود.


بیشتر بخوانید:



انتهای پیام/

نیمکت خالی تیم فوتبال پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
پرسپولیس تو غصه نخور
Germany
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
پرسپولیس تو غصه نخور
Germany
ناشناس
۱۱:۲۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
پرسپولیسیم
آخرین اخبار