جشنواره گرافیک رضوی ابزاری برای تمسک به اهل بیت (ع) است

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: گرافیک، خطاطی، شعر، ادبیات و به طور کلی هنر بهانه‌ای برای تمسک به اهل بیت (ع) است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی گرافیک رضوی اظهار داشت: رابطه ما مسلمانان با ۲ سرمایه بی بدیل و بی نظیر الهی یعنی قرآن و اهل بیت (ع) نباید فقط در قالب توسل باشد بلکه باید به آنان تمسک جست.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: توسل یکی از سوژه‌های سنگین دعوای موجود در عالم اسلام است که با تفکر وهابیت شرک محسوب می‌شود، اما در تفکر غیر وهابیت یک وظیفه است.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: توسل به اهل بیت (ع) و بزرگان یک حرکت مقطعی محسوب می‌شود که برای رفع نیاز انجام می‌شود، اما تمسک یک امر دائمی و همیشگی است و به هیچ وجه احساس بی نیازی نسبت به آن در انسان به وجود نخواهد آمد.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: تمسک به اهل بیت (ع) وظیفه‌ای است که پیامبر اعظم (ص) بار‌ها بر آن تاکید کرده اند.

آیت الله سلیمانی ادامه داد: مسلمانان هیچ گاه از قرآن و عترت بی نیاز نیستند و اگر لحظه‌ای احساس فاصله و بی نیازی به این ۲ سرمایه بی بدیل به وجود آید، آن لحظه زمان انحراف، ضلالت و زمان تغییر از صراط مستقیم است.

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی گرافیک رضوی با حضور هنرمندان کشوری و استانی روز شنبه در تالار اشراق زاهدان برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اختتامیه چهارمین جشنواره ملی گرافیک رضوی درزاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.