مدیرکل زندان‌های کردستان از برگزاری مسابقات قرآنی ویژه پرسنل کادر و سربازان وظیفه زندان‌های استان در سطح مراکز اصلاحی و تربیتی استان خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان‌های کردستان در حاشیه برگزاری این مسابقات قرآنی گفت: مسابقات قرآنی با حضور ۴۰ نفر از پرسنل کادر و سربازان وظیفه در سه رشته حفظ، قرائت، مفاهیم و اذان در سطح مراکز اصلاحی و تربیتی استان برگزار شد.
 وی، اشاعه فرهنگ قرآنی، آموزش و انتقال تعالیم این کتاب آسمانی در سطح جامعه را از اهداف این دوره از مسابقات برشمرد و افزود: خوشبختانه با استقبال خوب پرسنل کادر و وظیفه نیز مواجه شدیم. 
 ابراهیمی، سطح کیفی این مسابقات را بسیار خوب ارزیابی کردوگفت: حضور پرشور همکاران قرآنی نشان از ارادت ویژه تمامی کارکنان شاغل در زندان‌های استان به قرآن کریم می‌باشد.
 مدیرکل زندان‌های کردستان برلزوم اهتمام ویژه خانواده‌ها جهت تربیت فرزندانشان با محوریت قرآن تاکید و بیان کرد: چنانچه ما به آثار خواندن قرآن توجه و این کتاب آسمانی را مانند دوستی در زندگی انتخاب کنیم، آیاتش را بخوانیم و در معانی آسمانی‌اش تفکر کنیم، پس از مدتی زندگی‌مان سرشار از نور، روشنایی، طراوت و زیبایی می‌شود.
 ابراهیمی، همچنین گفت: خانواده‌ای که با قرآن انس داشته باشد، از برکات فوق العاده‌ای بهره‌مند خواهند شد، برکاتی که تنها منحصر به آخرت نیست بلکه در همین دنیا نیز می‌توان ثمرات آن را مشاهده کرد.
 وی ضمن تاکید بر اهمیت آموزه‌های قرآن کریم در سلامت نظام اداری خاطر نشان کرد: سلامت نظام اداری معلول عوامل متعددی است که برخی ریشه در ارزش‌ها و باور‌های اعضای سازمانی دارد که البته با تقویت باور‌های دینی و توجه هرچه بیشتر به آموزه‌های قرآن کریم در میان پرسنل، می‌توان شاهد توسعه بیش از پیش سلامت اداری که موضوعی بسیار مهم و با اهمیت در تمامی سازمان‌ها هست باشیم.
انتهای پیام/م

برگزاری مسابقات قرآنی در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.