حبیب زاده مطرح کرد؛

ضرورت توجه شهردار تهران به خانواده‌های کارگران جان‌باخته در حادثه بزرگراه شهید بابایی

عضو شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران درخواست می‌کنم که به خانواده‌های کارگران جان باخته در حادثه بزرگراه شهید بابایی توجه کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افشین حبیب زاده عضو شورای شهر تهران در هفتاد و نهمین جلسه  شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به حادثه جان باختن تعدادی از کارگران شهرداری در بزرگراه شهید بابایی اظهار کرد: ضمن تسلیت به خانواده‌های این کارگران که در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند، از شهردار تهران درخواست می‌کنم به خانواده‌های این افراد توجه جدی داشته باشد.

عضو شورای شهر تهران از محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران به دلیل دادن تذکر به معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای رعایت شأن نظارتی شورا تشکر کرد و گفت: حتما این موضوع باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا دیگر شاهد چنین پاسخگویی‌هایی از سوی مدیران شهری به دنبال وظایف نظارتی اعضای شورا نباشیم. از علیخانی نیز بابت به تعویق انداختن نطق خود که در ارتباط با پاسخ پورسیدآقایی بود، قدردانی می‌کنم و از ایشان می‌خواهم مباحثی که در متن خود داشتند را به کمیسیون ارجاع دهند تا در کمیسیون به طور جدی مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار