فریده شجاعی: رفتار هواداران استقلال باید در شأن این تیم پر افتخار باشد / اگر منصور زنده بود همه را به آرامش دعوت می‌کرد

نایب رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: اگر زنده یاد منصور پور حیدری در قید حیات بود حتما استقلالی ها را به صبر و آرامش دعوت می کرد .

فریده شجاعی: رفتار هواداران استقلال باید در شأن این تیم پر افتخار باشد / اگر منصور زنده بود همه را به آرامش دعوت می‌کردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ فریده شجاعی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان اظهار کرد: در هفته‌های گذشته شاهد نگرانی‌های طرفداران باشگاه فوتبال بودیم که به اعتقاد من بخش قابل توجهی از این خواسته‌ها به حق است.
او توضیح داد که بخشی از اعتراضات خانواده بزرگ آبی پوشان پایتخت، نابسامانی در هیئت مدیره این باشگاه است که بی تردید مسوولان ورزش کشور این موضوع را دریافته اند.
همسر زنده یاد منصور پورحیدری گفت: باشگاه استقلال، طرفداران و خود بازیکنان این تیم سمبل اخلاق در میان سایر تیم‌ها بوده اند و این ویژگی یکی از افتخارات این باشگاه پرطرفدار و مردمی به شمار می‌رود.
او در ادامه با توضیح این موضوع که باشگاه استقلال در شرایط حساسی قرار دارد و باید رویداد‌های مهمی را پشت سر بگذارد اظهار کرد: بر این باور هستم که با حمایت از تیم استقلال و صبر و درایت می‌توانیم به رفع مشکلات این باشگاه کمک کنیم.
فریده شجاعی این موضوع را مورد توجه قرار داد که خیلی‌ها از منصور پور حیدری به عنوان پدر استقلال یاد می‌کنند و مطمئن هستم که اگر او در قید حیات بود حتما استقلالی را به رعایت اخلاق، صبر و درایت دعوت می‌کرد.
او افزود: فضاسازی، دشنام و بدگویی شایسته باشگاه استقلال و طرفدارانش نیست و من فکر می‌کنم علاقمندان به استقلال می‌بایست رفتارشان در شأن این تیم پر افتخار باشد.
نایب رئیس کنونی بانوان فدراسیون بسکتبال اظهار امیداوری کرد که با حمایت همه از این تیم مردمی، زمینه موفقیت باشگاه استقلال فراهم شود.
انتهای پیام/

 

اظهارات فریده شجاعی درباره حواشی باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار