در نقاط مختلف دنیا از چه ورزش‌هایی برای تناسب اندام استفاده می‌کنند؟

علاقه‌های ورزشی هم مثل هر چیز دیگری در هر فرهنگ متفاوت است و تمرین‌های ورزشی متفاوتی در نقاط مختلف دنیا وجود دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علاقه های ورزشی هم مثل هر چیز دیگری در هر فرهنگ متفاوت است و تمرین های ورزشی متفاوتی در نقاط مختلف دنیا وجود دارد. زومبا، هیت و بسیاری ورزش های جذاب دیگری که با دیدنشان ترغیب می شوید آن ها را امتحان کنید.

پارکور، فرانسه

ورزش‌های تناسب اندام در نقاط مختلف دنیا

ورزش پارکور که توسط یک مرد فرانسوی به نام دیوید بلا اختراع شده است به مدت ۱۰ سال است که در فرانسه رایج شده است. این ورزش در انگلیس نیز به رسمیت شناخته شده است و به “the path” معروف است. پارکور در انگلیس نوعی آموزش موانع در ارتش است که افراد هنر بالا رفتن از دیوار، حفظ تعادل روی نرده ها و پریدن از روی پشت بام ها را تمرین می کنند. ورزش پارکور باعث تقویت تعادل، قدرت و هماهنگی ذهن و جسم می شود.


 

بیشتر بخوانید: از ورزش پیلاتس چه می‌دانید؟


کاپوئرا، برزیل

ورزش‌های تناسب اندام در نقاط مختلف دنیا

کاپوئرا یک هنر رزمی در برزیل است که شامل حرکات رقص و آکروباتیک است. تاریخچه این ورزش به قرن ۱۶ باز می گردد زمانی که برده های آفریقایی تمرین های رزمی خود را با نشان دادن حرکات آکروباتیک از دیگران پنهان می کردند. کاپوئرا یک ورزش قوی است که باعث تقویت تمرکز، قدرت و پویایی فرد می شود.

باسبال، اسپانیا

باسبال یکی از محبوب ترین ورزش ها در اسپانیاست و ترکیبی از ورزش های والیبال، فوتبال و کاپوئراست. ورزشکاران روی یک ترامپولین بادی بزرگ بازی می کنند و باید تعادل خود را هنگام پرتاب کردن توپ از روی تور حفظ کنند. باسبال اکنون به کشورهای زیادی از جمله آلمان، پرتغال و فرانسه راه یافته است.

یکچرخه سواری، بریتانیا

ورزش‌های تناسب اندام در نقاط مختلف دنیا

همه می دانیم که حفظ تعادل بسیار مهم است اما انگلیسی ها به آن اهمیت بیشتری می دهند. آن ها ورزشی دارند به نام یکچرخه سواری که نیاز به تعادل و تمرکز زیادی دارد. این ورزش در کوهستان ها، پیاده روها و پیست های دوچرخه سواری تمرین می شود و باعث تقویت عضلات پاها میشود.

منبع: بدونیم

انتهای پیام/

ورزش‌های تناسب اندام در نقاط مختلف دنیا

برچسب ها: خواندنی ، دانستنی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار