طرح پرداخت کارمزد جایگاههای سوخت همزمان با خرید

طرح پرداخت کارمزد جایگاههای سوخت همزمان با خرید از ابتدای مرداد ماه اجرایی شد.

طرح پرداخت کارمزد جایگاههای سوخت همزمان با خریدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  زنجان ؛ شهبازی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان با اعلام اینکه اجرای طرح پیش پرداخت کارمزد همزمان با خرید از ابتدای مرداد ماه سالجاری درتمامی جایگاههای عرضه سوخت کشور آغاز شده است گفت :مصوبه اجرای این طرح درسالجاری با همکاری وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه در آئین نامه اجرایی تبصره 14 قانون بودجه کل کشور گنجانده شده است .

شهبازی افزود: کارمزد پیش پرداخت برای هرلیتر بنزین 400 ریال و برای هرلیتر گازوئیل 135 ریال خواهد بود که درهنگام فروش سوخت دریافت می شود .

وی گفت :قبلا کارمزد جایگاهداران به صورت یکجا درپایان هرماه محاسبه می شد که با اجرای این طرح جایگاه داران بخشی از کارمزد خود را سریعتر و همزمان با خرید سوخت دریافت می کنند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان افزود : سوخت بنزین به مبلغ 960 تومان به جایگاه دار فروخته شده و جایگاهدار فرآورده را با نرخ تکلیفی 1000 تومان به مصرف کنندگان عرضه و تفاوت 40 تومانی آن را به عنوان کارمزد دریافت میکند .

شهبازی گفت : با اجرای این طرح هم رضایت نسبی جایگاههای کشور جلب شود و هم بار مالی شرکت ملی پخش درمورد کارمزدها کاهش می یابد.

انتهای پیام/ن

 

 

برچسب ها: بنزین ، شرکت ملی نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.