احداث 100 باب نمازخانه در مدارس استان اردبیل

مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: 100 نمازخانه در مدارس استان اردبیل احداث می شود .

دولت لطفی، مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به مصوبات شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: 28 نمازخانه آموزشگاهی در پروژه های نیمه تمام در حال آماده سازی است که به زودی به آموزش و پرورش تحویل داده خواهد شد که برنامه ریزی های صورت گرفته 100 نمازخانه آموزشی در استان اردبیل احداث می شود.

وی با اشاره به تعامل خوب و سازنده نوسازی و آموزش و پرورش استان اردبیل در سال های اخیر، اظهار داشت: تا پایان سال 97 تعداد زیادی از پروژه های نیمه تمام به آموزش و پرورش تحویل داده خواهد شد.

مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل با بیان اینکه شروع پروژه های آموزشی با آموزش و پرورش است و اجرای آن ها را نوسازی بر عهده دارد، از مدیران و روسای نواحی و مناطق استان اردبیل خواست تا قبل از اجرای پروژه های آموزشی مشکلات اولیه از جمله صدور پروانه و غیره حل شود.

لطفی خاطر نشان کرد: این بخشنامه ها حاوی اطلاعات آماری است که در سطح کشور جمع بندی می شود تا اعتبارات استان بر آن اساس تخصیص داده شود.

وی خواستار همکاری با عوامل طرح فرهنگی هجرت 3 شد و بیان کرد: در نگهداری مدارسی که توسط خیرین مدرسه ساز بنا شده است اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل همچنین از خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس به ارزش 2 میلیارد تومان خبر داد و گفت: این تجهیزات در هفته دولت طی کاروانی به مناطق و نواحی ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ح

خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس به ارزش 2 میلیارد تومان در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار