دختر مبارز فلسطینی: قدس پایتخت ابدی فلسطین باقی می‌ماند

«عهد التمیمی»، دختر مبارز فلسطینی آزاد شده از زندان‌های رژیم صهیونیستی، بر مقاومت تا زمان ریشه‌کنی اشغالگران تاکید کرد.

دختر مبارز فلسطینی: قدس پایتخت ابدی فلسطین باقی می‌ماندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «عهد التمیمی»، دختر مبارز فلسطینی آزاد شده از زندان‌های رژیم صهیونیستی، بر مقاومت تا زمان ریشه‌کنی اشغالگران تاکید کرد.

به نقل از اسکای نیوز، دختر مبارز فلسطینی، در نشستی خبری اعلام کرد باید از اسرای فلسطینی که در بازداشتگاه‌های رژیم صهیونیستی زندانی هستند، حمایت کرد و به این حمایت‌ها ادامه داد.

وی افزود: قدس پایتخت ابدی فلسطین است و باقی خواهد ماند.

او همچنین گفت با وجود فشارهای رژیم صهیونیستی موفق به ادامه تحصیل در داخل زندان شد و رژیم اشغالگر نتوانست مانع این مسئله شود.

التمیمی افزود: «خوشحالی من کامل نیست زیرا تعداد زیادی از زنان و مردان فلسطینی در زندان‌های اسرائیلی بازداشت هستند». او تاکید کرد درباره قانون بین المللی مطالعه خواهد کرد نا مساله اسرای فلسطینی را به گوش جهانیان برساند.

این مبارز فلسطینی همچنین در بخشی از سخنانش به قانون «کشور یهود» اشاره کرد و آن را نژادپرستانه دانست. به گفته وی، رژیم صهیونیستی هنوز هیچ شروطی پس از آزادی او وضع نکرده است.

عهد التمیمی که به نماد مقاومت فلسطینیان معروف شده است، امروز از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شد. التمیمی به جرم سیلی زدن به یک نظامی اسرائیلی در سال گذشته، بوسیله این رژیم به هشت ماه زندان محکوم شد.

دادگاه رژیم صهیونیستی اتهامات گوناگونی علیه التمیمی مطرح کرد و محاکمه وی بازتاب گسترده‌ای در افکار عمومی علیه رژیم اشغالگر قدس در پی داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار