فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد:

دستگیری سارقی با 12 موتورسیکلت مسروقه

فردی که اقدام به سرقت موتورسيكلت شهروندان می کرد در عملیات مأموران پلیس شهرستان نجف آباد دستگیر و در بازرسی از منزل وی 12 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، " فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در تشريح اين خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در یکی از مناطق شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموارن این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ "محمدرضا خدادوست افزود: در این زمینه تیم های تخصصی تشکیل و به گشت زنی در سطح حوزه خود پرداختند که سرانجام مأموران انتظامي این فرماندهی حين گشت زني به راکب یک دستگاه موتورسیکلت مظنون و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد راکب موتورسیکلت از سارقان سابقه دار بوده و موتورسيكلت وی نيز مسروقه است که بلافاصله متهم دستگير و با هماهنگي مقام قضايي از منزل او بازرسی به عمل آمد.

سرهنگ خدادوست گفت: در این عملیات تعداد 12 دستگاه موتورسيكلت مسروقه به صورت اوراق شده كشف و متهم پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائی شد.

سرهنگ محمد رضا خدا دوست در پايان به شهروندان توصيه كرد ، براي جلوگيري از سرقت هاي احتمالي ، از رها کردن موتورسیکلت به صورت روشن حتی برای یک لحظه خودداری کنند، برای پارک موتورسیکلت از پارکینگ های عمومی استفاده کنند و آن را مجهز به زنجیر و قفل مجهز نمایند.

 

انتهای پیام/م

 

دستگیری سارق موتورسیکلت

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.