رئیس اداره برق نهاوند:

مشترکین نهاوندی۱۳۰ میلیارد ریال به اداره برق نهاوند بدهی دارند

رئیس اداره برق شهرستان نهاوندگفت: مشترکین نهاوندی ۱۳۰ میلیارد ریال به این اداره بدهی دارند که نیمی از آن مربوط به ادارات شهرستان است.

مشترکین نهاوندی۱۳۰ میلیارد ریال به اداره برق نهاوند بدهی دارندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،رضا شیردره اظهار داشت: برای اینکه در زندگی روزمره و وضع اقتصادی مردم مشکلی پیش نیاید برق مناطق حساسی مانند مراکز بهداشتی و درمانی چاه های آب شرب و کشاورزی بر اساس درخواست مسوولان ارشد شهرستان در مدت‌زمان کمتری نسبت به سایر نقاط شهر دوچار خاموشی می شوند

وی گفت: خاموشی‌های موجود در شهرستان نهاوند با توجه به تصمیمات کشوری اعمال‌شده است و همکاران من در تلاش شبانه روزی هستند تا کمتری خاموشی را داشته باشیم، ولی همواره در برخی موارد مردم نسبت به قطع نشدن برق منطقه‌ای گلایه دارند که این مهم به دسترسی ما به شبکه‌ها ارتباط دارد چراکه برخی شبکه‌ها با توجه به این‌که فشار ضعیف هستند تحت کنترل مدیریت برق نهاوند می‌باشند.

رئیس اداره برق نهاوند افزود: سهم نهاوند از خاموشی‌ها ۱۱٫۸ درصد در تیرماه بوده است که قطعی برق ارتباطی با عملکرد مدیرت برق شهرستان و استان ندارد که امیدواریم مردم ضمن صرفه‌جویی در مصرف برق در یک یا دو هفته آینده بسته به شرایط آب‌وهوا ما را در مدیریت مصرف همراهی کنند تا شاهد خاموشی‌های کمتری در شهرستان باشیم.

شیردره اظهار داشت: در حال حاضر خاموشی‌ها روند کاهشی داشته اند که خوشبختانه در بحث جذب اعتبارات در سال ۹۶ حدود ۹۹٫۷ درصد اعتبار شهرستان را به عنوان دومین شهرستان استان جذب داشته‌ایم که این مهم موجب تجهیز شبکه برای کاهش تلفات و ... شده است.

وی بیان کرد: برای رفاه حال گردشگران و به منظور تامین روشنایی سراب و جنگل گیان و صرفه جویی در مصرف برق با اعتباری بیش از ۳۰۰میلیون تومان این مسیر چند کیلومتری را به لام‌های کم مصرف ال‌ای دی مجهز کردیم.

رئیس اداره برق شهرستان نهاوند گفت: فرماندار نهاوند در جلسه اخیر خود با مدیران ادارات بیان کرد به دستور وزیر کشور برق ادارات بدهکاری که در مصرف برق صرفه جویی نمی‌کنند قطع گردد، زیرا هیچ تفاوتی با بقیه مردم ندارند.

انتهای پیام/ز

بدهی 130میلیاردی مشترکین در نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.