ناظمی:هواداران تنها به تشویق تیم بپردازند و به حواشی توجه نکنند / سپیدرود باید بدهی خود را پرداخت کند

سرپرست تیم سپیدرود گفت:تیم سپیدرود باید بدهی‌های خود را پرداخت کند تا بتوانیم در هفته‌های آتی لیگ برتر از بازیکنان جدید استفاده کنیم.

ناظمی:هواداران تنها به تشویق تیم بپردازند و به حواشی توجه نکنند / سپیدرود باید بدهی خود را پرداخت کندافشین ناظمی سرپرست تیم فوتبال سپیدرود در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پیرامون بدهی های این تیم به بازیکنان جدید گفت:تیم سپیدرود بدهی خود را باید پرداخت کند تا بتوانیم از بازیکنان جدید در هفته ی دوم لیگ برتر استفاده کنیم.

او درادامه افزود:بدهی های بازیکنان های که سال های گذشته در تیم سپیدرود حضور داشته اند پرداخت شده است  ،اما قسمت دیگر بدهی ها که به دوره تن زاده باز می گردد که نوز مانده است به طور مثال  بدهی  یک میلیارد تومای حالا به 8 میلیارد تومان رسیده است و مالکان جدید تیم سپیدرود موظف هستند این بدهی را پرداخت کنند.

افشین ناظمی در خصوص هواداران تیم فوتبال سپیدرود گفت:طرفداران تیم سپیدرود همیشه همراه این تیم بوده و هیچ وقت تیم را تنها نگذاشته اند و حتما در بازی بعد هم شاهد حضور پرشور طرفداران تیم سپیدرود هستیم.

او  ادامه داد:باتوجه به مشکلات به وجود آمده نتوانستیم در بازی قبلی موفق شویم اما هواداران تیم سپید رود امید داشته باشند و بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند تا در این دیدار سه امتیاز را کسب کنیم،همچنین هواداران فقط به تشویق تیم بپردازند و خودشان را درگیر مسایل حاشیه ای نکنند تا بتوانیم میزبان خوبی برای حریفان خود باشیم.

گفتنی است دیدار تیم های سپیدرود رشت و سپاهان در چارچوب هفته ی دوم لیگ برتر روز جمعه 12 مرداد ساعت 20:45 دقیقه در ورزشگاه سردار جنگل برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:برگزاری تمرینات فصل جدید تیم فوتبال سپیدرود 


انتهای پیام/

اظهارات سرپرست تیم فوتبال سپید رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار