۶ میدان نبرد تسخیر شده در آمریکا/ارواح ناآرام و یانکی‌های خرافاتی+ تصاویر

در مطلب زیر تعدادی از ای میدان‌های نبرد را به شمامعرفی  می‌کنیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روزشمار تاریخ جنگ‌های داخلی آمریکا، نبردهای بسیاری به ثبت رسیده است و درست به همین دلیل میدان‌های نبرد فراوانی در این کشور وجود دارد که در نگاه مردم محلی احترامی خاص دارند. میدان‌های نبردی که به باور بسیاری از آمریکایی‌ها هنوز و همچنان در تسخیر ارواح جنگجویان کشته شده هستند.

گتیسبورگ Gettysburg | پنسیلوانیا
شهرت این مکان که یکی از مهم‌ترین نبرد‌های مربوط به جنگ‌های داخلی آمریکا در آن رخ داده است، به داستان‌های ترسناک و البته رویدادهای عجیب و غیرقابل توضیح باز‌ می‌گردد که اغلب در این مکان به وقوع پیوسته‌اند. ارواح متعددی در این مکان مشاهده شده‌اند و بازدیدکنندگان بسیاری نیز ادعا کرده‌اند که شنونده اصواتی عجیب و غیر قابل توضیح یا شاهد رخ دادن پدیده‌های ماورایی غیرقابل درکی بوده‌اند.


بیشتربخوانید : وحشتاک ترین ابزار شکنجه در قرون وسطی + تصاویر


Image result for ‫گتیسبورگ Gettysburg | پنسیلوانیا‬‎

 آنتیتم Antietam | مریلند
این محل روزی خون‌بار را در تاریخ جنگ داخلی آمریکا تجربه کرده است، روزی که با مرگ بیش از ۲۳ هزار نفر به پایان رسید. از جمله مکان‌های تسخیرشده و معروف این ناحیه می‌توان به بلادی لین، پل برنساید، خانه پرای و نواحی اطراف کلیسای اسقفی سنت پل اشاره کرد که شایعات زیادی در مورد جن‌زده بودن آنها وجود دارند.

Image result for ‫ آنتیتم Antietam | مریلند‬‎

آلامو Alamo | تگزاس
عمده شهرت این مکان به نبرد معروف آلامو باز‌می‌گردد که در سال ۱۸۳۶ رخ داد، زمانی که نیروهای اندک تگزاسی با هجوم پرشمار مکزیکی‌ها مواجه شده و در طول نبرد کشته شدند. مدتی بعد از آنکه تگزاس به بخشی از ایالات متحده تبدیل شد، این مکان به عنوان زندان مورد استفاده قرار گرفت. اما در واقع این محل به اندازه‌ای مرموز و ترسناک بود که تقریباً هیچ‌کسی تمایل نداشت شبی را در آنجا به صبح برساند.

Related image

چیکاماگو Chickamauga | جرجیا
چیکاماگو در شمال غربی جرجیا واقع شده‌ است و به عنوان میدان یکی از خون‌بارترین جنگ‌های رخ داده در طول جنگ داخلی آمریکا شناخته می‌شود. در واقع بعد از نبرد گتیسبورگ، نبرد روی داده در این مکان دومین جنگ بزرگی است که قربانیان بسیاری بر جای گذاشت. ظاهراً این همه خون و خونریزی تأثیری عجیب بر این مکان گذاشته، به طوری که این میدان محل وقوع رخدادهای عجیب بسیاری است.

Image result for ‫چیکاماگو Chickamauga | جرجیا‬‎

قلعه ویلیام هنری Fort Henry | نیویورک
کارکنان موزه قلعه ویلیام هنری، برای بازدیدکنندگان داستان‌های زیادی از فعالیت‌های مرتبط با ارواح بازگو می‌کنند که به نحوی با این مکان در ارتباط است. برای صدها سال نبردهای متعددی بین نیروهای انگلیسی و فرانسوی بر سر تصاحب این منطقه جریان داشت. اگرچه ساختمان کنونی این موزه نسبتاً جدید است، اما سازه اصلی روی نقطه‌ای ساخته شد که صدها نفر در آنجا جان باخته بودند.
 دره فورج Forge | پنسیلوانیا
این دره در بخش غربی پارک ملی و تاریخی دره فورج واقع شده ‌است. هر کودک آمریکایی به خوبی از نقش مهم این دره به ویژه به عنوان اردوگاه ارتش جرج واشنگتن در طول سال‌های ۱۷۷۷ تا ۱۷۷۸ اطلاع دارد. ارواح سربازان و حتی شخص جرج واشنگتن بارها در این محل مشاهده شده‌اند.

منبع: روزنامه شهروند

انتهای پیام/

آشنایی با میدان‌های نبرد تسخیر شده در آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.